Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:45:20 GMT

موثرتریندرمان سردردهای میگرنی با داروهای گیاهی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۴۹۴۴

موثرتریندرمان سردردهای میگرنی با داروهای گیاهی

رکنا: بهترین و موثرترین داروهای گیاهی برای درمان قطعی میگرن را بشناسید.

برخی علایم مانندسر و صدای زیاد،بوهای تند، نور زیاد ، کمبود آب ،استرس زیاد، خواب و غذای ناکافی باعث تشدید میگرن می شود.

با استفاده از روش هایی می توانید کمتر دچار دردهای شدید این بیماری شوید .از جمله این راهکارها استفاده از یخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یخ را به در پوششی قراردهید و آن را در ناحیه ای از سر که احساس ناراحتی می کنید و یا در پشت گردن قرار دهید.سرما باعث بی حس شدن و کاهش درد می شود.

راهکار دیگر استفاده از سیب است .چنانچه سردردهای میگرنی به سراغ شما آمد از سیب استفاده کنید؛ این میوه سطح اسید بدن را متعادل می کند هم چنین بوییدن سیب هم به تسکین درد و کاهش زمان آن کمک می کند. استفاده از یک لیوان مخلوط سرکه سیب و آب نیز کاهش درد موثر است.

ماساژ دادن را دست کم نگیرید. با این روش سطح سروتونین در بدن بالا می رود و سیگنال های درد مسدود می شوند. ماساژ Massage بین ابروها و شقیقه ها با دو انگشت به صورت حرکت های دوار موثر خواهد بود .هم چنین شما می توانید برای تتاثیر بیشترما ساژ را با مخلوطی از روغن کنجد، دارچین و هل انجام دهید.

نوشیدن یک فنجان چای نعناع هم به کاهش درد کمک میکند. یک فنجان چای نعناع با کمی عسل برای ایجاد احساس آرامش موثر است . نعناع دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به طور شگفت آوری درد را تسکین دهد. چای بابونه نیز بنابه دلایل مشابه یک جایگزین عالی است.

جویدن زنجبیل راهکار دیگری برای حل مشکل سردرد است. به خصوص اگرشدت درد به حدی باشد که حالت تهوع در فرد ایجاد می شود.

زنجبیل یک راه بسیار خوبی برای مبارزه با سردرد، آنها آنقدر بد است که شما اغلب احساس حالت تهوع است. جویدن یک قطعه از ریشه زنجبیل می تواند به حل مشکلات معده کمک کندو با مسدود کردن پروستاگلاندین به عنوان یک ضد التهاب کاربرد داشته باشد.

داروی گل مینای تازه به عنوان دارویی در تسکین سردرد کاربرد دارد.این ماده با توجه به خواص ضد التهابی و توانایی از بین بردن اسپاسم عضلات استفاده می شود.شما می توانید هر روز چند برگ از آن را به صورت دمنوض گیاهی مصرف کنید.

به عنوان راهکار پایانی نوشیدن یک فنجان قهوه توصیه می شود.استفاده از این روش برای برخی افراد موثر است.کافئین موجود در قهوه با با انسداد گیرنده های درد و محدود کردن رگ های خونی.به کاهش درد کمک می کند. استفاده از قطره آب لیمو برای افزایش اثربخشی این روش موثر است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

طلاق لاکچری حمیرا و شاهرخ در تهران + عکس بسته محرمانه مدیریت تحریم‌های جدید آماده شد نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم «سرک کشیدن» به تلفن همراه دیگران چه مجازاتی دارد؟ صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ماساژ Massage چای قهوه استرس درمان یخ آب کمبود آب سردرد میگرنی عکس فیلم مرد عجیب ایران قتل جوان سارق زندگی اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه

میلاد ذهبی کارشناس ارشد تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی معطر و مدیرعامل یک شرکت صنعتی در حاشیه رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد در حوزه گلخانه و تولید نهاده‌های تکثیری آشنا شدیم و واحد فناور بهین رویش سبز را در این دانشگاه به ثبت رساندیم و نشاء و نهاده‌های گیاهان دارویی را تولید کردیم که ۵ استان غربی را پوشش می‌دهد. 

وی با بیان اینکه سه ماه است در حوزه ادویه ورود کرده‌ایم، افزود: ۱۴ سال در حوزه گیاهان دارویی تجربه و تخصص داریم، بنابراین ادویه‌هایی را معرفی کردیم که دارای عطر و طعم بهتر و فاقد مواد افزودنی هستند و قابلیت صادرات نیز دارند.

مدیرعامل این شرکت صنعتی در حوزه کشت و صنعت با بیان اینکه محصولات تولیدی ما ارگانیک بوده و ایزو‌های صادراتی را دارد، ادامه داد: محصولات خود را به غذا و دارو معرفی و مجوز سیب سلامت و مجوز سازمان بهداشت را اخذ کردیم. 

ذهبی با بیان اینکه ادویه‌های خاص مانند پودر پیاز داغ که دوسال ماندگاری دارد، ازجمله تولیدات جدید است، ادامه داد: برای افرادی که فشار خون بالا دارند و ممنوعیت مصرف روغن دارند این محصول بسیار مناسب بوده و در هر مکانی نیز قابل استفاده است.

وی، آویشین تولیدی شرکت متبوع خود را تنها محصولی دانست که در هر میزان حرارت تلخ نمی‌شود و گفت: صفر تا صد تولید این محصولات در همدان آغاز شده است به‌طوری‌که نهاده‌های تکثیری را تولید و در اختیار کشاورزان قرار می‌دهیم تا در نهایت به دست مصرف کننده نهایی برسد.

مدیرعامل این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه در گیاهان دارویی ۳۵ گونه آویشین داریم، یادآور شد: ما آویشنی داریم که برای سالاد خام استفاده می‌شود و می‌تواند طعم سالاد را تغییر دهد، یعنی هم طعم‌دهنده است و هم خاصیت دارویی دارد.

ذهبی با بیان اینکه این محصولات توأمان خاصیت دارویی، مکمل غذایی و چاشنی را باهم دارند، خاطرنشان کرد: در ابن فرآیند از گیاهانی استفاده می‌کنیم که مردم تاکنون طعم آن را تجربه نکرده و از خاصیت دارویی آن بهره نبرده‌اند، به نحوی که جمع این اتفاقات می‌تواند یک اتفاق جدید باشد.
 
وی با اشاره به اینکه از سراسر کشور نمایندگی قبول می‌کنیم و افراد می‌توانند فروش اینترنتی را با این محصولات آغاز کنند، تشریح کرد: در بخش فروش، قیمت‌های سه‌گانه تعریف شده تا مصرف‌کننده یا نماینده براساس شیوه فعالیت خود آن را تهیه و به فروش برساند.

مدیرعامل این شرکت صنعتی تأکید کرد: در حوزه گیاهان دارویی صادرات به کشور‌های آلمان، عمان و کشور‌های حوزه خلیج فارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)