Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@15:43:58 GMT

مرگ یک کارگر در حریق مرغداری در ساری

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۵۱۷۰

مرگ یک کارگر در حریق مرغداری در ساری

آتش سوزی حریقدر حریق یکی از مرغداری‌های شهرستان ساری سه کارگر نجات یافته و یک کارگر جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، علی حسین‌زاده  گفت: طی تماس شهروندان در ساعت 14 و 52 دقیقه روز دو شنبه 14 آبان ماه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر حریق گسترده مرغداری و محبوس شدن کارگران در آن بلا فاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این آتش‌سوزی در یک سوله به مساحت 1600 متر در دو سالن به ظرفیت  8 هزار قطعه جوجه مرغ واقع در جاده جویبار روستای حاجی آباد رخ داد. به محض ورود به محل حادثه با دود غلیظ و چند کارگر مصدوم و دچار دودگرفتگی برخورد کردیم.

رئیس اداره عملیات اتش نشانی ساری تصریح کرد: با توضیحات یکی از مصدومین با خبر شدیم که یکی از کارگران در داخل مرغداری دچار دود گرفتگی و محبوس شده است که با تلاش گروه امداد و نجات با تجهیزات کامل طی عملیات جستجو به بیرون منتقل شد.

حسین‌زاده اظهار کرد: متاسفانه در اثر شدت این حادثه کارگر جان باخته بود و تلاش عوامل آتش نشانی و اورژانس برای احیای وی موثر واقع نشد.

وی افزود: در این عملیات 6 دستگاه خودروی آتش نشانی از 4 ایستگاه به همراه 35 آتش‌نشان اعزام شد که متاسفانه یکی از آتش نشانان نیز در حین عملیات امداد و نجات به جهت غلظت بالای دود دچار حادثه دودگرفتگی و به بیمارستان منتقل شد.

این مسئول با بیان این‌که شدت دود ناشی از حریق این مرغداری موجب دودگرفتگی دیگر سوله‌های مرغداری همجوار شد اما کارگران این سوله‌ها آسیب جدی ندیدند، یادآور شد: آتش نشانان با ایمن‌سازی محل حادثه و عملیات لکه گیری و تهویه محیط به ماموریت خود پایان دادند.

وی با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی کارگران، در خصوص علت حادثه گفت :علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در بلوار جمهوری‌اسلامی خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: این حادثه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در طبقه چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار جمهوری‌اسلامی رخ داد و خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان مجتمع آسیبی وارد نشده است.

وی در تشریح این حادثه افزود: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود و شرایط به نحوی بود که تمام واحدهای فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

بابایی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخدادهای این‌چنینی نباشیم.

کد خبر 747046

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان