Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت نامساعد جوی ضمن لغو پرواز بوشهر- تهران، ۲ پرواز در مسیر یاد شده را تغییر مسیر داد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،بارش شدید باران از صبح امروز در شهرهای مختلف استان بوشهر آغاز شده که این بارش‌ها سبب اختلال در تردد و  تعطیلی برخی مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه بارش باران در شهرهای مختلف استان بوشهر ادامه دارد اظهار داشت:از ساعت 7:15  به مدت یک ساعت در شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم حدود 30 میلیمتر بارش باران  ثبت شده است.

زهرا راستگو با بیان اینکه شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بارش باران ادامه دارد گفت: اکنون باران شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی را فراگرفته است.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد تصریح کرد:با توجه به تقویت و تشدید ناپایداری‌های جوی به صورت بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط از شهرستانهای استان هشدار داده می‌شود.

در همین حال مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از تغییر مسیر پروازهای بوشهر خبرداد و بیان کرد: پروازهای 4025 زاگرس و 3914 آسمان در مسیر تهران- بوشهر به سبب وضعیت نامساعد هوای مقصد تغییر مسیر داد و در فرودگاه بین المللی شیراز به زمین نشست.

کمال دهقان منشاوی ازلغو پرواز بوشهر تهران خبرداد و گفت: پرواز شماره 3914-3915 مسیر تهران-بوشهر-تهران هواپیمایی آسمان  به سبب شرایط نامساعد جوی بوشهر لغو شد.

وی بیان کرد: به سبب ادامه بارش‌ها همراه با رعد و برق پرواز خارگ به بوشهر برای ارتقاء ایمنی با تاخیر انجام می‌شود.

بر اساس گزارش خبرنگار تسنیم بارش باران برخی مدارس در شهرهای مختلف تعطیل کرد چراکه تمامی مدارس شمال استان بوشهر در نوبت صبح تعطیل است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: به سبب نوسانات جوی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های گناوه و دیلم در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین مدارس شهرستان دشتی در نوبت عصر در تمام مقاطع تعطیل شد

فرماندار دشتی از تعطیلی مدارس شهرستان دشتی در تمامی مقاطع بدلیل ناپایداری‌های جوی و افزایش بارش ها خبر داد.

این گزارش حاکی است  بر اساس اعلام کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بارش‌ها به تناوب تا جمعه ادامه دارد و در این مدت به سبب وزش تندباد خلیج فارس هم به ویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان مواج است.

وی از ورود سامانه بارشی جدید به استان بوشهر از شنبه آینده خبر داد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تداوم دارد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تا اوایل وقت فردا تداوم دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت ضمن افزایش تلاطم دریا، در برخی از نقاط وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از ظهر فردا تا اواخر وقت پنجشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج خواهد بود ضمن اینکه در روز جمعه مجدداً با نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، وقوع بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

محمدی بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و وزش باد، در برخی نقاط بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6058806

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تداوم دارد
  • تیک آف پرواز خرم‌آباد- تهران زیر باران
  • بازگشت پرواز تهران بجنورد به دلیل شرایط نامساعد جوی
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در ۳ مسیر پرمسافر | برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با این شماره‌ها تماس بگیرید
  • وضعیت سیلبند شهر بدره بر اثر شدت بارش باران
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش شدید در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش برف و باران در برخی از جاده‌ها
  • بارش باران در جاده های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است