Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- زلاتان معتقد است درباره کيفيت ليگ برتر انگليس مبالغه مي شود.
به گزارش آريا، اخيرا دوباره شايعه بازگشت زلاتان ابراهيموويچ به ميلان داغ شده است، در مصاحبه با مجله فور فور تو، از دوران فوتبالش در انگليس و منچستريونايتد گفته است:
قبل از اينکه به منچستريونايتد بروم، سابقه اي طولاني در کشورهاي مختلفي داشتم اما با اين حال مي گفتند که به انگليس نرو! اگر در انگليس موفق نشوي، مردم هميشه خواهند گفت به اندازه کافي خوب نبود!‌ همه مخالف ايده پيوستن من به تيمي انگليسي بودند و حدس بزنيد چه شد؟ من بيشتر از قبل مصمم شدم که اين کار را انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زلاتان در مورد ليگ برتر گفت:
ليگ برتر را دوست داشتم. بسيار جذاب و هيجان انگيز بود. ليگِ انگليس توجه افراد زيادي را جلب مي کند اگرچه حس مي کنم که در مورد کيفيتِ ليگ، کيفيت بازيکنان و سطح فني بزرگنمايي مي شود. اما ريتم و سرعت بسيار بالا است. حتي اگر بهترين بازيکن باشيد اما نتوانيد اين قضيه را مديريت کنيد، موفق نخواهيد شد. سرعت بازي در انگليس خيلي بالاست. من بسيار مفتخر و خوشحالم که به منچستريونايتد رفتم. ما جام هاي مختلفي برديم و من قبل از مصدوميتم، کاري که بايد مي کردم را کردم. خاطرات خيلي خوبي از منچستر دارم و تا ابد خود را جزئي از يونايتد مي دانم. هواداران منچستريونايتد فوق العاده هستند. هرجا که مي رفتم، پيراهن هاي قرمز يونايتد را مي ديدم که فوق العاده بود. رفتن به يونايتد، لحظه مهمي در دوران ورزشي من بود. همان طور که گفتم، در انگليس خوش شانس بودند که من 10 سال قبل به آنجا نرفته بودم. کاري که در 35 سالگي در آنجا کردم را در نظر بگيريد و حالا تصور کنيد در 25 سالگي در اين ليگ چه مي کردم! وقتي به آنجا رفتم، برخي گفتند زلاتان با صندلي چرخ دار آمده است. تمام کساني که در طول ليگ صحبت مي کردند را در پايان، در همان صندلي چرخ دار قرار دادم!


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زلاتان ليگ برتر انگليس منچستريونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد