Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی گفت: امروز از بین ۱۳ نامزد شهرداری تهران ۵ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی و برای ارائه برنامه انتخاب می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار داشت: در جلسه امروز در خصوص نحوه رأی‌گیری درباره گزینه‌های پیشنهادی اعضاء برای شهرداری تهران وضع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌۳۰ نفر معرفی شده بودند که تعدادی از آنها انصراف داده بودند و در حال حاضر لیست ۳۰ نفره برای شهرداری تهران به ۱۳ نفر رسیده است.

هاشمی گفت: اسامی این لیست عباس آخوندی، غلامرضا انصاری، محسن پورسیدآقایی، تقوی‌نژاد، حسینی‌مکارم، پیروز حناچی، مصطفی سالاری، کشت‌پور، واعظ مهدوی، جهانگرد، اوسط هاشمی، مناف هاشمی و محسن هاشمی است که بنده نامم به اصرار بعضی از اعضای شورای شهر درج شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: گزینه‌های پیشنهادی برای شهرداری تهران از نظر بازنشستگی تا پایان دوره پنجم شورای شهر تهران فرصت دارند.

وی بیان داشت:‌امروز از بین این ۱۳ نفر ۵ نفر به عنوان نامزد نهایی شهرداری تهران انتخاب و برنامه‌های خود را برای شهرداری در یک هفته ارائه خواهند کرد.

هاشمی گفت:‌پس از آن از این ۵ نفر ۲ نفر به عنوان نامزد نهایی انتخاب و برنامه‌های آنها بررسی و نهایتاً یک نفر به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر ابهامی در قانون وجود دارد که تفسیرهای مختلفی از پایان دوره بازنشستگی می‌شود که بعضاً ۳ آذر ماه و یا ۱۶ آذر و یا ۲۶ آبان را اعلام می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران محسن هاشمی محمدعلی افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

 ۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم