Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آتشپاد رضایی اظهار داشت: در این حادثه که اواخر شب گذشته رخ داد براثر بارش باران و رانش زمین چندین سنگ بزرگ از کوه پرآو در تنگه ظفر بر روی دو منزل مسکونی سقوط کرد.
وی با بیان اینکه این دومنزل مسکونی از ۷۰ تا ۱۰۰ در صد تخریب شده اند، افزود: بر اثر این حادثه ۴ نفر از اعضای یک خانواده مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان خاطر نشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر در لحظات اولیه در محل مستقر و پس از نجات مصدومان از زیر آوار، آن‌ها را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه آتشنشانی رانش زمین 4 مصدوم ریزش سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امروز دوشنبه انفجار منزل مسکونی در ایوانکی و سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: این دو حادثه مختلف و جداگانه هشت مصدوم برجای گذاشته است.

وی ضمن بیان اینکه در انفجار منزل مسکونی ایوانکی ساعت ۱۶:۴۰ یک نفر به دلیل شدت جراحات در بیمارستان معتمدی گرمسار جان باخت، افزود: دو مصدوم دیگر تحت درمان قرار دارند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه حادثه دیگر ساعت ۱۱:۵۴ اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این انفجار در مجتمع مسکونی لاله سمنان باعث ایجاد حریق شده بود.

قراییان ضمن بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت، تصریح کرد: چهار مصدوم به بیمارستان کوثر انتقال یافتند و نفر پنجم بعد از انجام مراحل قانونی سرپایی درمان شد.

وی ضمن بیان اینکه علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی باید اعلام شود، افزود: کار رسیدگی به مصدومان هر دو حادثه با قوت ادامه دارد.

کد خبر 6058475

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت
  • ۵ نفر مصدوم در حریق یک واحد مسکونی در سمنان
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • نجات ۲ کودک در حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد