Web Analytics Made Easy - Statcounter

پناهجویان آفریقایی پس از رسیدن به "مالاگا" اسپانیا وزیر اول اسکاتلند در حال افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه ادینبورگ تظاهرات جوانان فلسطینی در مرز غزه و اسراییل واکسیناسیون فلج اطفال در جلال‌آباد افغانستان/ شینهوا کتاب فروشی تازه تاسیس "ژنگشو" در چین که طبق اعلام مجله "وایِرد" یکی از 10 کتابخانه زیبا در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت کاروان مهاجران کشورهای آمریکای مرکزی به سمت مرز آمریکا در مکزیک جاده‌ای جنگلی در ساکسونی آلمان/ خبرگزاری آلمان مدرسه‌ای دخترانه در هرات افغانستان/ شینهوا جشنواره آتش‌بازی در بریتانیا عکس گرفتن با لباس سنتی کره‌ای در محوطه قصری تاریخی در شهر سئول/ رویترز آلودگی شدید هوا در شهر دهلی‌نو هند/ خبرگزاری فرانسه مطالب مرتبط دیدنی های امروز؛ از رقص مکزیکی ها در مرز آمریکا تا کنسرت صلح در اروپا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی