Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، منظری توکلی، رئیس سازمان سما در این مراسم در سخنانی با اشاره به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه و همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه مدارس در دستور کار اصلی دانشگاه آزاد قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور همه واحد های دانشگاهی همکاری گسترده و نزدیکی با سازمان سما در جهت گسترش و توسعه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد دانشگاهی، ساختمان سابق دانشکده منابع طبیعی که از بهترین ساختمانهای واحد می باشد را جهت توسعه مدارس در اختیار معاونت سما قرار داد و در مدت یک سال بعد از انجام عملیات انتقال تعداد دانش آموزان مدرسه از 140 نفر به بیش از 215 نفر رسید و همچنین مدرسه فوق بعنوان مدرسه نمونه کشوری سما مورد تقدیر قرار گرفت.

تاسیس دو مدرسه سبز ابتدایی دختران در شهر سیاهکل و هنرستان فنی و حرفه ای لاهیجان در مهر سال جاری از جمله اقداماتی بود که تحت حمایت واحد لاهیجان صورت گرفت.

افزایش رشد دانش آموز مدارس سما لاهیجان،کسب مقام های اول و دوم کشوری دفتر پژوهش آموزشکده های لاهیجان و سیاهکل، کسب مقام سوم کشوری دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما سیاهکل از جمله کارهای ارزشمندی است در این معاونت در سال گذشته صورت گرفته است.

به مناسبت تلاشهای انجام شده، از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان جهت کمک به سما تقدیر شد.

211 / 167 سما لاهیجان تقدیر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سما لاهیجان تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در راستای توسعه مسائل فرهنگی با امام جمعه شهرقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در مسیر رفع مشکلات صنایع در حوزه علمیِ و رفع مشکلات صنایع گام برداشته و در این دیدار به معرفی دانشگاه در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت، گفت: دانشگاه‌ها بازوان فرهنگی شهرستان قدس هستند و در راستای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه از‌هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

افشاری با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه گفت: با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از تعامل و همکاری ادارات شهرستان قدس با دانشگاه در هم‌افزایی علمی، ایجاد رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان به‌خصوص هم‌افزایی در حل علمیِ مسائلِ شهرستان استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان پیشینه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای رویداد‌های فرهنگی افزود: آمادگی کامل داریم در راستای اجرای رویداد‌های فرهنگی تعلیم و تربیت نسل جوان در زمینه‌های مختلف آموزشی و توانمند‌سازی علمی جوانان شهرستان خدمت‌رسانی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری درباره امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: ایجاد انگیزه و امیدآفرینی بیش از همه چیز بین جوانان و دانشجویان ضروری است و دانشگاه‌ می‌توانند در جریان امیدآفرینی بین جوانان به‌خصوص دانشجویان تأثیرگذار باشند.

امام جمعه شهرستان قدس هم در این دیدار وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با ظرفیت‌های بالا را یک فرصت برای شهرستان قدس خواند و ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای کمک به توسعه شهرستان قدس استفاده شود.

حجت‌الاسلام حمزه محمدی به اهمیت مراکز آموزش عالی در شهرستان قدس اشاره و بر ضرورت حمایت‌های خود درراستای توسعه و ارتقای مراکز آموزش عالی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود