Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:42:30 GMT

549 هزار و 194 مرسوله پستي در زنجان جابجا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۱۱۸

549 هزار و 194 مرسوله پستي در زنجان جابجا شد

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل پست استان زنجان گفت: مهر امسال 549 هزار و 194 مرسوله پستي در استان جابجا شد که اين ميزان طي شهريور امسال 561 هزار و 499 مرسوله بود.

رضا حميدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تعداد ترافيک هاي صادر و وارد شده در مهر امسال به ازاي هر واحد پستي در استان به ترتيب 258 هزار و 484 مرسوله و 290 هزار و 710 مرسوله پستي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآوري کرد: شهريور امسال تعداد ترافيک هاي صادره 371 هزار و 999 فقره و ترافيک هاي وارد شده 93 هزار و 355 مرسوله بوده است.
اين مسئول ادامه داد: طي مهر امسال شمار مرسوله هاي (نامه هاي) وارده و صادره در استان به ازاي هر واحد پستي به ترتيب 742 و 659 مرسوله پستي بوده است.
مديرکل پست استان زنجان ادامه داد: سرانه ترافيک جمعيتي طي مدت ياد شده پنج دهم و سرانه ترافيک به ازاي هر کارمند سه هزار و 390 مرسوله بوده است.
وي تعداد دفاتر آي سي تي، پيشخوان دولتي و نمايندگي هاي پستي روستايي و باجه هاي پستي را به ترتيب 168، 73، 141 و 10 دفتر اعلام کرد.
اين مسئول خاطرنشان کرد: طي مدت ياد شده مجموع واحدهاي پستي فعال استان 392 واحد، پوشش مساحتي هر واحد پستي 56 کيلومتر و پوشش جمعيتي 2 هزار و 717 نفر بوده است.
به گزارش ايرنا، طي 6 ماهه اول امسال 2 ميليون و 562 هزار و 21 مرسوله پستي در استان جابجا شد که 465 هزار و 354مرسوله از آن مربوط به شهريور است.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است