Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:25:43 GMT

نحوه تاثیر معدل در کنکور 98

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۵۵۲

نحوه تاثیر معدل در کنکور 98

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید جواد ساداتی‌نژاد در تشریح جلسه عصر دوشنبه 14 آبان ماه) شورای سنجش و پذیرش، گفت: براساس گزارش و اطلاعات به دست آمده تاثیر قطعی معدل در کنکور به زیان داوطلبان مناطق محروم است به همین دلیل براساس موافقت اعضای شورای سنجش و پذیرش تاثیر معدل در کنکور 98 مثبت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش مقرر شد برای کنکور 99 به بعد نیز ظرف یک ماه آینده بسته پیشنهادی تهیه و پس از بررسی نحوه تاثیر معدل مشخص شود.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی در توضیح دلایل تغییر تصمیم شورا درباره نحوه تاثیر معدل در کنکور، بیان کرد: تاثیر قطعی معدل با عدالت آموزشی مغایر است. براساس گزارش های سازمان سنجش و پذیرش تاثیر قطعی به زیان دانش‌آموزان مناطق محروم است به همین دلیل شورا با بررسی مجدد نظر قبلی خود را تغییر داده بنابراین تاثیر معدل در کنکور98  مانند سال 97 مثبت خواهد بود.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: کلیات رشته هایی که داوطلبان می توانند بدون کنکور در سال 98 در آن ادامه تحصیل دهند نیز تصویب شد و مقرر گردید آیین نامه اجرایی آن تا یک ماه آینده شورای سنجش و پذیرش فرستاده شود.

خانه ملت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اعضای شورای کنکور مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

عباس داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از آغاز فرآیند نوبت‌دهی به جاماندگان سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان خبر داد.

وی افزود: فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ از آبان ماه آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۶هزار نفر از نوآموزان سنجش سلامت شدند.

داوطلب با اشاره به اینکه دو هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در طرح سنجش ارزیابی نشدند، گفت: بیشتر نوآموزان که در این طرح ارزیابی نشدند در شهرستان لردگان، فارسان ناحیه یک و دو شهرکرد هستند.وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان هم اکنون از طریق سامانه نوبت دهی به آدرس http://my.medu.ir امکان‌پذیر شده است، گفت: پس از اخذ نوبت در سامانه، فرآیند سنجش از ۱۴ فروردین در ۱۶ مرکز جامع سنجش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز

داوطلب ادامه داد: در این طرح غربالگری سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی دانش‌آموز ارزیابی می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، نوآموز به متخصص مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی اظهار کرد: برای انجام سنجش نوآموزان، ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس ۳در ۴ و مبلغ ۶۰۰ هزار ریال که از طریق درگاه پرداخت قبل از نوبت گیری قابل پرداخت می‌شود، به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامی است.داوطلب

ادامه داد: طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با هدف شناسایی، تشخیص، مداخله به هنگام، بازتوانی و جادهی صحیح آموزشی برای دستیابی به عدالت آموزشی در راستای شعار "نصیب برابر آموزشی" اجرا می‌شود و در صورتی که نوآموزی در هر کدام از ارزیابی‌ها مشکوک و یا دارای مشکل تشخیص داده شود به پایگاه و ارزیابی تخصصی ارجاع داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • نابودی ۸ میلیون شغل در انگلیس توسط هوش مصنوعی
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است