Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:50:50 GMT

توصیه های پلیس راهور در روزهای بارانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۶۱۴

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:رعایت نکردن نکات ایمنی برای رانندگان و عابران در روزهای بارانی خطراتی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش میزان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران برزگ اظهار داشت: بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودرو‌ها را به‌علت لغزنده بودن سطح آسفالت و معابر چندین برابر می‌کند؛ بنابراین رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی می‌توانند تسلط بهتری نسبت به کنترل وسیله نقلیه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی همچنین در خصوص تعطیلات پایان هفته به مسافران توصیه کرد: پیش‌بینی می‌شود که از امروز شاهد بار خروج از شهر تهران باشیم. مسافران ضمن بازدید فنی خودروی خود، مدیریت سفر را مد نظر قرار داده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: توصیه پلیس بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت