Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:14:51 GMT

صحنه جرم سرقت از طلا فروشی اصفهان بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۸۳۸

صحنه جرم سرقت از طلا فروشی اصفهان بازسازی شد

صحنه جرم سرقت مسلحانه طلافروشی اصفهان با حضور 200 نفر از شهروندان اصفهانی بازسازی شد. سرقت از طلافروشی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: سه سارق مسلح 15 مهر با پوشاندن صورت خود وارد یک طلافروشی شده و پس از ضرب و جرح فروشنده دو کیلوو 500 گرم طلا سرقت کرده و متواری شده بودند.

بازسازی صحنه سرقت


سرهنگ سعید سلیمیان با اشاره به اینکه سارقان طلاهای سرقت شده را به مبلغ 6 میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند گفت: این سارقان غیربومی بودند
سرهنگ سلیمیان افزود: حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلاها خریداری‌شده بود نیز توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان


در بازسازی صحنه جرم مردم با سردادن شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر از خدمات نیروی انتظامی استان اصفهان قدردانی کرده و خواستار برخورد قاطعانه با سارقان شدند./صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد