Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@07:47:41 GMT

پرواز بوشهر-تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۹۲۱

پرواز بوشهر-تهران لغو شد

تین‌نیوز | 

وضعیت نامساعد جوی ضمن لغو پرواز بوشهر-تهران، دو پرواز در مسیر یاد شده را تغییر مسیر داد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، بارش شدید باران از صبح امروز در شهرهای مختلف استان بوشهر آغاز شده که این بارش‌ها سبب اختلال در تردد و  تعطیلی برخی مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی استان بوشهر با بیان این‌که بارش باران در شهرهای مختلف استان بوشهر ادامه دارد اظهار داشت:از ساعت 7:15  به مدت یک ساعت در شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم حدود 30‌میلیمتر بارش باران  ثبت شده است.

زهرا راستگو با بیان این‌که شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بارش باران ادامه دارد گفت: اکنون باران شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی را فراگرفته است.

وی با اشاره به این‌که بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد تصریح کرد: با توجه به تقویت و تشدید ناپایداری‌های جوی به صورت بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط از شهرستانهای استان هشدار داده می‌شود.

در همین حال مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از تغییر مسیر پروازهای بوشهر خبرداد و بیان کرد: پروازهای 4025 زاگرس و 3914 آسمان در مسیر تهران-بوشهر به سبب وضعیت نامساعد هوای مقصد تغییر مسیر داد و در فرودگاه بین المللی شیراز به زمین نشست.

کمال دهقان منشاوی ازلغو پرواز بوشهر تهران خبرداد و گفت: پرواز شماره 3914-3915 مسیر تهران-بوشهر-تهران هواپیمایی آسمان  به سبب شرایط نامساعد جوی بوشهر لغو شد.

وی بیان کرد: به سبب ادامه بارش‌ها همراه با رعد و برق پرواز خارگ به بوشهر برای ارتقا ایمنی با تاخیر انجام می‌شود.

بر اساس گزارش خبرنگار تسنیم بارش باران برخی مدارس در شهرهای مختلف تعطیل کرد چراکه تمامی مدارس شمال استان بوشهر در نوبت صبح تعطیل است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: به سبب نوسانات جوی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های گناوه و دیلم در نوبت صبح تعطیل است.

هم‌چنین مدارس شهرستان دشتی در نوبت عصر در تمام مقاطع تعطیل شد.

فرماندار دشتی از تعطیلی مدارس شهرستان دشتی در تمامی مقاطع به‌دلیل ناپایداری‌های جوی و افزایش بارش ها خبر داد.

این گزارش حاکی است  بر اساس اعلام کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بارش‌ها به تناوب تا جمعه ادامه دارد و در این مدت به سبب وزش تندباد خلیج فارس هم به ویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان مواج است.

وی از ورود سامانه بارشی جدید به استان بوشهر از شنبه آینده خبر داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: لغو پرواز فرودگاه شیراز پرواز بوشهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران رحمت الهی در بام

کد خبر 6086019

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • ببینید | تصاویری از بارش ناگهانی باران در تهران؛ تگرگ و رعد و برق در راه است
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا