Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  خراسان جنوبی گفت: 245 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای طرح زمستانی راهداری در استان  پیش بینی شده است.

وی افزود: 257 نفر از کارکنان راهداری شامل نیروهای کارگری، اپراتورماشین آلات، نیروهای پشتیبانی و ستادی نیز به صورت مستقیم در طرح زمستانی راهداری مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال زاده گفت:ماشین آلاتی که برای فعالیت در طرح زمستانی امسال پیش بینی شده شامل 42 دستگاه انواع خودروهای سبک سواری و وانت، 75 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، انواع تریلی و کامیونت، 82 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل انواع لودر، گریدر، بولدوزر و بیل مکانیکی و 46 دستگاه تجهیزات ویژه راهداری زمستانی شامل دستگاههای شن و نمک پاش و تیغه های برف روب مکانیزه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان جنوبی افزود:در حال حاضر در خراسان جنوبی 20 باب راهدارخانه فعال است و ذخایر شن و نمک در این راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده و با آغاز طرح زمستانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این راهدارخانه ها استقرار می یابند.

وی اظهار کرد:برای ماشین آلات و پرداخت هزینه های بیمه از ابتدای سال 78 میلیون تومان هزینه شده است.

جلال زاده بیان کرد: طرح زمستانی راهداری از بیست و ششم آذر به صورت رسمی آغاز می شود اما راهداری از هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی در جاده ها است.

انتهای پیام/غ

۲۴۵ دستگاه ماشین آلات برای طرح زمستانی راهداری در استان پیش بینی شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی