Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:14:53 GMT

محسن هاشمی از لیست نامزدهای شهرداری تهران خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۷۱۳۸

محسن هاشمی از لیست نامزدهای شهرداری تهران خط خورد

پنج گزینه نهایی نامزدی شهرداری تهران با رای اعضای شورا در نود و هشتمین جلسه شورا در حالی انتخاب شدند که نام محسن هاشمی در میان پنج گزینه نهایی نیست.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، پنج نامزد نهایی شهرداری تهران با رای اعضای شورای شهر تهران در نود و هشتمین جلسه شورا و در صحن علنی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از 21 نفر حاضر کشت‌پور با 14 رای، آخوندی 11 رای، حناچی 11 رای، انصاری 10 رای و تقوی نژاد 10 رای انتخاب شدند.

 

این پنج نفر یک هفته فرصت دارند تا برنامه های خود را به هیئت رییسه شورا ارایه کنند که پس از بررسی برنامه ها در شورا و ارایه برنامه توسط پنج نامزد شهرداری تهران دو نفر انتخاب می شوند که از بین آن دو نفر رای گیری نهایی برای انتخاب شهردار جدید تهران انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان آمریکا ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اربعین راهپیمایی مجلس تحریم استکبار ستیزی شبستان یزد محسن هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش