Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی که در باشگاه استقلال پست‌های مختلفی دارند، هنوز نتوانسته‌اند آرامش را به این تیم بازگردانند. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند ناکامی‌های خود، روز گذشته (دوشنبه) در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز به تساوی بدون گل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که اعضای تیم استقلال برای بازگشت به تهران در فرودگاه تبریز حضور یافتند، شماری از هواداران به بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید به خاطر عملکردشان اعتراض کردند. در ادامه بین یکی از مهاجمان استقلال و هواداری درگیری فیزیکی پیش آمد و کم مانده بود کار به جای باریک کشیده شود، اما حضور مأموران اجازه ادامه درگیری‌ها را نداد. پس از بازگشت استقلال از تبریز به تهران، وینفرد شفر مجبور شد همان شب و در فرودگاه مهرآباد جلسه‌ای را برای بازیکنان برگزار کرده و به آنها گوشزد کند که هواداران از نتایج تیم ناراحت هستند و باید خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند.

در اینکه استقلال نتایج بدی گرفته است، شکی نیست و همه عوامل از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و مدیریت هم مقصر هستند، اما یک سؤال پیش می‌آید که نقش سرپرست تیم استقلال این وسط کجاست؟ چرا اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست تیم نتوانسته این تیم را جمع کرده و اجازه ایجاد حواشی ندهد؟ حاجیلو از پیشکسوتان قدیمی استقلال است و انتظار می‌رفت در شرایط بحرانی بیشتر متوجه اطراف تیم باشد و اجازه ندهد این حواشی به وجود بیاید. از طرفی، او هنوز نتوانسته با وینفرد شفر رابطه نزدیکی پیدا کند و طبق پیگیری خبرنگار تسنیم، بارها شده است که بر سر مسائلی با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. حاجیلو زمانی که در استقلال جانشین نصرالله عبداللهی شد، در همان ابتدای حضورش گفت که استقلال قصد جذب نیومایر هافبک آلمانی را ندارد، اما بعدها او جذب شد. مورد بعدی، اظهارنظر او در رابطه با عملکرد ضعیف الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای آبی‌پوشان بود که صحبت‌هایش باعث خشم شفر شد. 

سرمربی آلمانی استقلال فصل گذشته با نصرالله عبداللهی رابطه خوبی داشت، اما با حاجیلو نتوانسته رابطه خوبی پیدا کند. در استقلال علاوه بر حضور حاجیلو و عبداللهی، کمیته‌ فنی تشکیل شده، کمیته پیشکسوتان فعالیتش را بیشتر کرده، کمیته‌های مختلفی هم به وجود آمده است، اما هیچ‌کدام به آرامش استقلال کمک نکرده‌اند. برای اینکه تیم پرطرفدار استقلال بتواند به آرامش بازگردد، نیاز است همه پیشکسوتان و افرادی که در این تیم پست گرفته‌اند، راهی پیدا کنند، نه اینکه تنها نظاره‌گر باشند.

البته لازم است مسئولان ارشد باشگاه استقلال هم نظارت بیشتری روی مسائل این تیم داشته باشند، چرا که موفقیت و ناکامی آبی‌پوشان متوجه آنها نیز خواهد بود. عدم نظارت روی تیم قطعاً مشکلاتی را به دنبال داشت که روی تیم اثری منفی خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1015150/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد