Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛‎ حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: بارش شدید باران موجب رانش کوه در جاده روستایی گولک – پیرکوه بخش دیلمان سیاهکل موجب شکسته شدن لوله اصلی انتقال گاز و قطع گاز ۹۵۰ مشترک گاز این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه گاز، اهالی روستا‌های پیرکوه علیا، پیرکوه سفلی، ملامحله، کلاک، بنه زمین، جلیسه، پیشکلیجان بالا و پیشکلیجان پایین از شب گذشته قطع است افزود: هم اکنون شبکه انتقال گاز ایمن سازی شده و ماموران شرکت گاز در حال تعمیرات لوله اصلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: امیدواریم با تلاش ماموران شرکت گاز، تعمیر لوله گاز تا ۲۴ ساعت آینده به پایان برسد و گاز این مشترکان وصل شود.

حسین اکبر تصریح کرد:مردم در مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

رانش زمین موجب قطع گاز ۹۵۰ مشترک گاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد

عضو کنست رژیم صهیونیستی که در اعتراضات امشب شرکت کرده بود، به شدت توسط پلیس اسرائیل مضروب شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری اعلام کردند نعمه عظیمی از  اعضای عرب کنست رژیم صهیونیستی که در اعتراضات امشب شرکت کرده بود، به شدت توسط پلیس اسرائیل مضروب شد.

 

.

 

شبکه تلویزیونی کان گزارش داد تظاهرات کنندگان اسرائیلی با ایجاد آتش سوزی و راه بندان به خشونت پلیس پاسخ دادند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با خودروهای آب پاش به دنبال متفرق کردن خانواده اسرای اسرائیل و مردمی که با آنها ابراز همبستگی می‌کنند، هستند.

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسهوضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند