Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروسازان بم به عنوان نماینده ی جیلی در ایران، شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت را برای تحویل اسفند 1397 اعلام کرده است.
به گزارش عصر ایران، در این پیش فروش مبلغ ودیعه ی اولیه 60 میلیون تومان تعیین شده و سود مشارکت و انصراف به ترتیب 19 و 15 درصد است.



این خودرو که در آخرین اعلام قیمت شرکت خودروسازان بم بهای 79 میلیون و 900 هزار تومانی را داشته است، حال با پیش پرداخت 60 میلیون تومان تا نیمه ی آبان ماه ثبت نام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح فروش جیلی GC6 اکسلنت ذکر شده که این سدان اقتصادی اتوماتیک با قیمت غیر قطعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این خودرو با حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی و توان موتور ۱۰۵ اسب بخار است. همچنین دارای گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته، سیستم ترمز ۴ چرخ دیسکی و سیستم فرمان هیدرولیک است.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جیلی فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد

این روز‌ها بالا رفتن قیمت خودرو‌ها در کارخانه‌ها از جمله معضلات اصلی متقاضیانی که مدت‌ها در صف انتظار تحویل خودرو هستند. این افزایش قیمت خودرو برای آنها چالش‌هایی را به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از بالا رفتن قیمت خوروی پژو پارس گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام خسته نباشید لطفا حرف دل ما را به گوش مسئولان برسانید. این افزایش قیمت‌های خودروی پژو پارس برای چیست؟ ما با درآمدی پایین چگونه بتوانیم مابه التفاوت آن را پرداخت کنیم وقتی باید در زمستان ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شد، چرا به بهانه‌های مختلف از تحویل آن خودداری می‌کنند و هیچ ارگانی نیست که جلوی این گرانی‌ها را بگیرد. (کمال روحی)

سلام وقت بخیر جناب ایران خودرو قیمت پژو پارس موعد تحویل زمستان را گران کرده است. یعنی از ۲۹۴ شده ۴۴۵ میلیون تومان شده و هم تاخیر در تحویل دارد و هم به دلیل تاخیر در تحویلش دارد از مشتری ۱۴۵ میلیون بیشتر پول می‌گیرد، در صورتی که خیلی از خودروهای پارس موعد زمستان با قیمت ۲۹۴ تحویل خریدار‌ها شد.

سلام ان شاءالله که سلامت و دلخوش باشید و خسته نباشید؛ ایران‌خودرو بر اساس کدام آمار تورمی یا کیفیتی داره قیمت خودرو‌های خود را افزایش می‌دهد. الان سیزده ماهه تمام پس اندازمون را در بانک نگه داشتیم با سود پنج درصد که هر وقت اعلام کردند پرداخت کنیم، این در حالی است که به ما گفتند ۳ روز فقط وقت دارید پول به حساب واریز کنیم از اسفند ۱۴۰۱ که پژو پارس ۲۱۱ میلیون بود سال گذشته به قیمت ۳۳۳ میلیون افرایش پیدا کرد. ولی تولید نمی کردن گفتند استاندارد نداره الان کردنش ۵۲۴ میلیون، چی بهش اضافه کردند که استاندارد پنجاه درصد رفت رو قیمتش؟ لطفا پیگیری کنید. قبل از عید می‌توانستیم خودروی پارس را با قیمت مناسب تری تهیه کنیم. قبل عید همین پژو پارس ELX در بازار پانصد تا ششصد میلیون بود اگه داشتیم که همون تو بازار می خریدیم و این قدر منتظر نمی ماندیم، لطفاً پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول