Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:00:05 GMT

450 میلیون تن بار در جاده های کشور جابجا می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۷۳۷۹

450 میلیون تن بار در جاده های کشور جابجا می شود

تبریز- ایرنا- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه سالانه 450 میلیون تن بار دارای بارنامه در جاده های کشور جابجا می شود، گفت: 45 میلیون تن بار نیز بدون بارنامه جابجا می شود.

به گزارش ایرنا، داریوش امانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قدیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، افزود: سال گذشته 167 میلیون مسافر با بلیط توسط 50 هزار اتوبوس جا به جا شدند که با احتساب مسافران بین راهی این تعداد به 250 میلیون نفر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با بیان اینکه امسال 12 هزار اتوبوس نیز در مراسم اربعین به زایران حسینی خدمات ارایه کردند، گفت: یک میلیون و 400 هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی در این مراسم جابجا شدند.
وی همچنین از عقد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان با یک میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار خبر داد و افزود: تا پایان سال خانواده رانندگان نیز زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.
امانی، محاسبه کرایه بر حسب کیلومتر را از خواسته های برحق رانندگان برشمرد و گفت: این موضوع تا یک ماه به شرکت های حمل و نقل ابلاغ می شود و لایحه سخت و زیان آور بودن شغل رانندگی نیز در دست بررسی است که به محض آماده شدن به صحن علنی مجلس می رود.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پرداخت 95 میلیارد ریال بدهی به کارکنان شرکتی سازمان خبر داد و افزود: اکنون هیچ بدهی به کارکنان نداریم.
همچنین در این مراسم از خدمات منوچهر سلمان زاده مدیر کل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تجلیل و اروجعلی علیزاده به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
6132/3093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توديع و معارفه مديركل راهداري اذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • محور هراز بازگشایی شد
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان