Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@14:12:50 GMT

دارکوب فیلم محبوب لندنی ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۷۵۴۳

دارکوب فیلم محبوب لندنی ها

«داکوب»، بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان نهمین جشنواره فیلم‌های لندن شد. آخرین ساخته بهروز شعیبی روز گذشته در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

به گزارش صدای ایران از فارس، نهمین جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی لندن، شامگاه شنبه ۳ نوامبر به این دوره از کار خود پایان داد. در پایان این رقابت، فیلم بلند «سد معبر» ساخته‌ محسن قرایی، فیلم مستند «مادر زمین» ساخته‌ مهناز افضلی، فیلم کوتاه «جادویی» ساخته‌ بهادر ادب به ترتیب به عنوان بهترین فیلم بلند، مستند و کوتاه شناخته‌شدند و عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم «دارکوب» تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در قسمت ویژه‌ کودکان نیز، بالغ بر ۱۵۰ کودک رای خود را برای فیلم «خاله قورباغه» به صندوق رای ریختند که با استقبال ویژه‌ای روبرو شد. این فیلم از نگاه تماشاگرانش نمره‌ ۴.۴ از ۵ را دریافت کرد.

در این رویداد که از ۲۶ اکتبر تا ۳ نوامبر در شهر لندن برگزار شد، ۱۴ فیلم بلند، مستند و کوتاه، در ۵ سینمای مختلف شهر به نمایش در آمدند. آخرین روز از این رویداد با نمایش فیلم «خاله قورباغه»، ویژه‌ کودکان و در نهایت پخش فیلم گاو (داریوش مهرجویی) به پایان رسید.

فیلم‌هایی همچون خوک(مانی حقیقی)، بدون تاریخ بدون امضا(وحید جلیلوند)، تنگه ابوقریب(بهرام توکلی)، مادر زمین(مهناز افضلی)، عطر داغ(علی ابراهیمی)، اسکی‌باز(فریدون نجفی)، در وجه حامل(بهمن کامیار)، سد معبر(محسن قرایی)، دارکوب(بهروز شعیبی)، خاله قورباغه (بخش کودکان)، گاو (بخش سینمای کلاسیک) و منتخبی از فیلم‌های کوتاه، در این دوره از جشنواره به نمایش در آمدند و همانطور که پیش‌بینی می‌شد با استقبال بالای مخاطب مواجه شدند.

مانی حقیقی و ماه‌چهره خلیلی مهمانان ویژه‌ این دوره از جشنواره بودند که در طول شب‌های جشنواره در کنار تماشاگران به تماشای فیلم‌ها نشستند.

جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی لندن، هر ساله اواخر اکتبر در این شهر برگزار می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دارکوب فیلم لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد