Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مرتضی اکبری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هم‌زمان با 28 صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، همایش پیاده‌روی شوق حرم صبح روز 28 صفر از مسجد حجت سرابان نطنز تا آستان مقدس امامزاده شاه سلطان حسین(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای پذیرایی از زائرانی که این مسیر 13 کیلومتری با پای پیاده این مسیر را طی می‌کنند 10 موکب از طرف هیأت‌های مختلف مذهبی و جوانان پیش‌بینی‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز نشان کرد: از جمله برنامه‌های آستان در روز 28 صفر عزاداری برپایی 6 هیأت از شهرها و روستاهای نطنز و اردستان بوده و در ادامه برنامه‌ها مجلس سخنرانی، مدیحه‌سرایی، برپایی خیمه‌های معرفتی، برپایی باشکوه نماز ظهر و عصر بر پا می‌شود.

همچنین علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز در خصوص برنامه‌های فرهنگی همایش پیاده‌روی شوق حرم اظهار کرد: به‌ منظور مستندنگاری این همایش بزرگ مسابقه عکاسی و کلیپ 60 ثانیه از همایش در مسیر پیاده‌روی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به 10 نفر از کسانی که بهترین تصویر و کلیپ 60 ثانیه‌ای را از شور و اشتیاق عزاداران حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن(ع) شرکت‌کننده در مراسم پیاده‌روی ثبت کنند، هدایایی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش پیاده‌روی شوق حرم در نطنز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد