Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی هروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای کمپین نذر آب در مناطق محروم دچار خشکسالی، به همت محمد شهرکی خیّر و داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان دو بانک امانات تجهیزات پزشکی به ارزش دو میلیارد ریال با حضور مسئولان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

وی افزود: این دو بانک امانات تجهیزات پزشکی که در دو شهرستان زابل و زاهدان افتتاح شد شامل تجهیزات پزشکی ویلچر، تخت، ساکشن پرتابل خانگی، دستگاه اکسیژن با مانومتر، فتوتراپی و مونوتراپی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی تصریح کرد: پس از مراسم افتتاحیه، قرارداد ساخت منزل مسکونی رایگان با مشارکت دو خیّر و داوطلب گلستانی آقای شهرکی و آقای بخشی جهت یکی از مستمندان این استان منعقد شد.

وی اشاره کرد: در پایان این دو مراسم افتتاحیه که به صورت جداگانه انجام شد با حضور در شهرستان نیمروز لوازم التحریر به ارزشی ریالی ۸۰۰ میلیون ریال اهدائی آقای بخشی و سایر خیّران استان گلستان در مدارس ابتدائی این شهرستان توزیع شد.

کد خبر 4451619

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گرگان هلال احمر گلستان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند