Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@22:21:50 GMT

همایش استکبار ستیزی و چرایی مرگ بر آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۷۷۶۲

همایش استکبار ستیزی و چرایی مرگ بر آمریکا

 به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، همایش استکبار ستیزی و چرایی مرگ بر آمریکا با سخنرانی دکتر احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در سالن فارابی دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار گردید.  

 

در ادامه این همایش که با محوریت موضوع تحریم‌ها و وضعیت اقتصاد جاری ایران و نقش آمریکا در آن برگزار گردید، دکتر محمدرضا اسماعیلی کارشناس مسایل اقتصادی به ایراد سخنرانی پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تشکیل و برگزاری غرفه کتاب دستاوردهای اساتید بسیجی استان از دیگر بخش‌های همایش بزرگداشت حماسه سیزده آبان در شهرکرد بود .

در خاتمه این نشست اساتید بسیجی استان در بیانیه خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام عظیم الشأن و مقام معظم رهبری مد ظله العالی، اعلام کردند همدوش و همگام ملت شجاع و سرافراز ایران، با شعار بصیرت و پایمردی در مقابل حربه کهنه تحریم ، تهدید مستکبران و ایادیشان فریاد "هیهات مناالذله" و "مرگ بر آمریکا" خود را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می‌کنند و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با اعتماد و اعتقادی راسخ‌تر از همیشه این تقارن تاریخی با شکوه را به حماسه‌ای دیگر بدل خواهند ساخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد