Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرماهشهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در پی بارندگی شدید دوشنبه شب و آب گرفتگی برخی معابر دستگاه های خدماتی برای رفع مشکل وارد عمل شده و پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر مشکل آبگرفتگی معابر شهری در بندر ماهشهر و بندر امام برطرف شود.
محسن بیرانوند اظهار داشت: وضعیت کلی آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در بنادر امام و ماهشهر رصد شده و مشکل جدی برای تردد شهروندان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران آبفا و شهرداری از شب گذشته در نقاط مختلف شهرستان برای کنترل وضعیت مستقرشدند و با اقدام به موقع مانع از ایجاد بحران جدی در شهرستان شدند.
فرماندار بندرماهشهر در ادامه وضعیت معابر شهری بندرامام را مناسب عنوان کرد و گفت: با افزایش حجم بارندگی و ایجاد بحران آبگرفتگی در معابر شهری و روستایی بندرامام در چندروز گذشته، در اسرع وقت با همکاری آبفا خوزستان نسبت به استقرار چند پمپ جدید در ایستگاه های پمپاژ آب و 2 خط لوله اقدام شد.
بخشدار بندرامام در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش ماموران آبفا و شهرداری تا ساعتی دیگر مشکل آبگرفتگی در معابر به ویژه معابر اصلی این شهر رفع می شود، فرشید قنبری با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی منازل در بندر امام رخ نداده است افزود:
در حال حاضر اکثر ایستگاه های پمپاژ آب فعال هستند و دلیل خاموشی برخی پمپ ها جلوگیری از خرابی آن هاست، پمپاژ آب طبق یک برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.
بخشدار مرکزی بندرماهشهر در پایان وضعیت کلی روستاهای بخش مرکزی را عادی اعلام کرد و اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده هیچ گونه آبگرفتگی جدی در معابر روستایی و منازل روستاییان گزارش نشده است.
به گزارش ایرنا، صبح امروز به دنبال آبگرفتگی معابر مدارس نوبت صبح بندرماهشهر و بندرامام در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شدند.
در 24 ساعت گذشته حدود 30 میلی متر بارندگی در شهرستان ماهشهر ثبت شده است.
این دومین بارندگی قابل توجه در شهرستان بندر ماهشهر از ابتدای پاییز امسال تاکنون است.
اواخر مهرماه نیز بیش از 50 میلی متر بارندگی در ماهشهر ثبت شد که آبگرفتگی و تعطیلی مدارس این شهرستان را در پی داشت.
9858/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تعطیلی مدارس شهرداری شهری و روستایی معابر آبگرفتگی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر در سنندج

دریافت 21 MB کد خبر 6098833

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در سنندج
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول