Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از دریافت سند ۷۲ هکتار اراضی اطراف امامزاده سلطان علی محمد باقر (ع) خبر داد. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت الاسلام رضا صادقی شامگاه دوشنبه در دیدار با امام جمعه کاشان اظهار داشت: کاشان یکی از شهرهای ولایتمدار  کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: 167 وقف جدید در سال جاری به ارزش 50 میلیارد ریال  در استان  اصفهان به ثبت رسیده است. 

وی اضافه کرد: 15 هزار و 200 موقوفه  و 45 هزار  رقبه در استان وجود دارد که بیشترین رقبه از مسجد  چهار باغ اصفهان و امام خمینی(ره)  کاشان با  400 مغازه در بازار  است.

وی از وجود  5 هزار و  316  مسجد در استان اصفهان خبر داد و گفت: 970 حسینیه  و 150  حوزه علمیه  در این  منطقه  کار  اقتصادی سخت و دشوار ی رو برای ما رقم زده است .

صادقی اضافه کرد: بعضا موقوفات تغییر مسیر داده و  استرداد آن توان زیادی می برد که تا کنون  4 هزار  500 هکتار از اراضی اوقاف در سطح سند خورده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه نیاز وقف  استان را بیشتر برای جهزیه نوعروسان ، درمان، و بچه های بد سرپرست و بی سرپرست عنوان کرد.

وی  خیرین این منطقه را خودجوش ترین مردم خواند و گفت: امیدواریم با مشارکت‌های بیشتر واقفان، فقر کاملا رخت بر بسته و با پرداخت به موقع موجرین اوقاف در زمینه  خیرات گام‌های بلند تری برداریم.

انتهای پیام/

R7845/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت

سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از شش هزار هکتار دانه روغنی در لرستان کشت شده است.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۵۰۰ تن کلزا در استان کشت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: کشت دانه‌های روغنی باعث کاهش آفات و بیماری‌ها، کاهش مصرف سم، افزایش بهره‌وری در واحد سطح و... می‌شود.

شاهرخی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از هشت هزار تن انواع دانه‌های روغنی در لرستان برداشت شود.

وی تأکید کرد: این میزان، هزار تن بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

کد خبر 6093656

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر