Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان به روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و همچنین ابلاغ برنامه های دهه وقف مطابق با روز شمار دهه وقف با هدف ترویج فرهنگ غنی وقف و همچنین اطلاع رسانی در ارتباط با دستاوردهای ادارات اوقاف و امور خیریه همزمان با دهه وقف 369 برنامه فرهنگی در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این برنامه ها شامل؛ برپایی 60 ایستگاه همه واقف باشیم در 25 شهرستان استان که این ایستگاه‌ها در جوار حرم مطهر 53 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان و همچنین در 7 اداره اوقاف و امور خیریه برپا می‌شوند همچنین 16 نمایشگاه با موضوع سلسله مباحث نمایشگاهی در جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص استان و همچنین در مصلی بزرگ اصفهان برپا می شود در راستای استفاده از ظرفیت اصناف مختلف نیز 50 نشست تخصصی با صنف های مختلف در سراسر استان با رویکرد ایجاد وقف های مشارکتی براساس نیازهای روز شهرستان برگزار می شود در 28 مدرسه استان نیز زنگ وقف به صدا در می آید، 45 خیمه معرفت نیز در جوار امامزادگان برپا می‌شود یک مسابقه پیامکی نیز توسط رادیو به صورت روزانه در دهه وقف با موضوع وقف برگزار می‌شود، 16 جلسه شورای اداری نیز در سراسر استان با محوریت موضوع وقف برگزار می‌شود 19 دیدار با فرمانداران برنامه ریزی و برگزار می‌شود، همچنین 26 جلسه با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود با 24 خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز برگزار می شود در 24 شهرستان نیز سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نیز توسط رئوسای ادارات اوقاف و امور خیریه اجرا می شود و 18 نشست خبری نیز با اصحاب رسانه در استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین 14 پروژه عمرانی نیز در این دهه کلنگ آنان زده می‌شود و یا به بهره داری می‌رسند و 3 مسابقه ورزشی نیز در رشته‌های مختلف در این دهه با حضور کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه و اصحاب وقف برگزار می‌شود.
 ولی الله روان در ادامه اضافه کرد: در راستای اجرای این برنامه ها در دهه وقف 21 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم، 349 مبلغ بومی و همچنین 132 مبلغ مستقر در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر استان با ادارات اوقاف و امور خیریه همکاری و مشارکت دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وقف هفته وقف استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین (س) در خیابان مصلی آغاز شده است.

صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر، گریبان‌گیر اکثر شهرهای بزرگ است، اظهار کرد: مدیریت پارکینگ یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت ترافیک محسوب می‌شود.

وی افزود: کمبود پارکینگ‌های غیرخیابانی منجر به افزایش پارک حاشیه‌ای و کاهش عرض خیابان و در کل اخلال در سیستم ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ام البنین (س) فاقد پارکینگ بوده است، تصریح کرد: به دلیل تردد و حجم زیاد خودروها و پارک آن‌ها در خیابان ایجاد یک پارکینگ در این محدوده ضروری است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۸ میلیارد ریال در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته است، گفت: این مجموعه در راستای شهروند محوری و با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ پارکینگ به همت شهرداری مدیریت می‌شود که از این تعداد ۳۸ مورد تحت اختیار شهرداری مرکزی و سایر آن‌ها توسط مناطق پانزده‌گانه اداره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در سال جدید پروژه‌های عمرانی دیگری را در دستورکار قرار داده است که اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745252

دیگر خبرها

  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • راهنمایی بیش از ۷۰۰۰ گردشگر نوروزی از طریق سامانه ۱۳۷