Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:38:10 GMT

اورژانس 115 خمین به ناوگان آمبولانس پیشرفته مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۸۰۹۹

اورژانس 115 خمین به ناوگان آمبولانس پیشرفته مجهز شد

«علی صفدری» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته با بهترین تجهیزات برای کمک به حادثه دیدگان با اعتباری 12 میلیارد ریال به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی خمین افزوده شد.
وی اظهار داشت: پنج دستگاه آمبولانس اکنون در ناوگان پیش بیمارستانی خمین فعالیت دارد که در 2 پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری مشغول خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره حوادث و فوریت های پزشکی خمین گفت: مجوز 2 دستگاه آمبولانس دیگر نیز برای شهرستان صادر شده است.
صفدری بیان کرد: 21 نفر در اداره فوریت های پزشکی خمین فعالیت دارند و تلاش می شود زمان حضور ماموران اورژانس 115 بر بالین بیمار به حداقل ممکن برسد.
وی افزود: ماموریت های اورژانس 115 خمین در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش یافته است.
سرپرست اداره حوادث و فوریت های پزشکی خمین گفت: از مجموع یکهزار و 710 ماموریت اورژانس، 546 ماموریت تصادفی و یکهزار و 164 ماموریت غیرتصادفی ثبت شده و یکهزار و 539 نفر به مراکز درمانی اعزام و 239 نفر در محل درمان شدند.
صفدری،شمار تماس با اورژانس 115خمین را در سال جاری 11 هزار مورد عنوان کرد و گفت:22 درصد از تماس ها مزاحمت تلفنی، یکهزار و 710 مورد به عملیات انجامیده که یکهزار و 362 ماموریت شهری و 348 ماموریت جاده ای بوده است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعتی است که دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان مرکزی بیمارستان خدمات رسانی فوریت های پزشکی مراکز درمانی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس