Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صالحی صبح سه‌شنبه به مناسبت آغاز دهه وقف در نشستی خبری، اظهار کرد: وقف معنویت عموی است و همکاری عمومیت شهروندان را می‌طلبد زیرا امروزه دشمنان، بقاع متبرکه ما را هدف خود قراردادند و تنها راه مقابله با نقشه‌های  شوم آن‌ها، ارائه خدمات معنوی به بهترین شکل ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: هدف اصلی اداره اوقاف، عمق‌بخشی به معرفت و ترویج این امر پرفیض در جامعه است زیرا فرهنگ غنی اهل‌بیت باید به‌صورت کاملاً مؤثر و مفید در میان اقشار جامعه ترویج یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بابیان اینکه فرهنگ اهل‌بیت (ع) نیازمند تمدن بخشی است، خاطرنشان کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت برای جامعه کنونی ما حجت هستند، لازم است که مسئولان مربوطه فرهنگ اسلامی را گسترش دهند و در تمدن بخشی فرهنگ اهل‌بیت کوشش بسیار داشته باشند.

توسعه آستان امامزادگان در استان البرز

صالحی با اشاره به خدمات انجام‌شده اداره اوقاف در سال‌های گذشته، یادآور شد:  بسیاری از خدمات که توسط شهروندان ارائه‌شده است به مرحله بهره‌برداری رسیده و مقداری از آن‌ها به دلیل مدیریت زمان در دست بهره‌برداری است ازاین‌رو لازم است شهروندان با شکیبایی خود ما را در انجام امورات خیر یاری دهند.

وی در تکمیل این سخن خود، تأکید کرد: انجام به‌موقع امورات خیر نیازمند وقف مشارکتی است و اگر مسئولان و شهروندان اتحاد لازم را داشته باشند این اعمال در اسرع وقت به مرحله انجام می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از توسعه آستان امامزادگان سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی کلنگ زنی بخشی از آستان امامزاده حسن (ع) برای آسودگی عبادت بانوان انجام می‌شود.

یک میلیارد تومان موقوفات در سال جاری از سوی مردم ارائه‌شده است صالحی با توجه به افتتاح استخر در آستان امامزاده محمد (ع)، بیان کرد: به دلیل کاهش توسعه در این منطقه، استخری با امکانات رفاهی بالا برای اهالی این منطقه طراحی‌شده است که پیش از عید نوروز افتتاح می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بابیان اینکه برنامه‌هایی تحت عنوان دهه وقف در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: برنامه‌هایی برای ترویج این امر توسط اداره اوقاف در نظر گرفته‌شده که برگزاری همایش یاوران وحی، برگزاری مسابقات فرهنگی، جلسه اصناف و دیدار با خانواده شهدا را می‌توان بخشی از این برنامه‌ها تلقی کرد.

صالحی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال جاری، گفت: یک میلیارد تومان موقوفات در سال جاری از سوی مردم ارائه‌شده است که آن را می‌توان در حوزه‌های اجتماعی، بقاع و مساجد دانست.

کد خبر 4451670

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف البرز دهه وقف محمد صالحی اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین یکشنبه‌های الگونمایی این بار در البرز با هدف معرفی الگوی «مواسات مادرانه» در این استان برگزار می‌شود.

معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی از جمله برنامه‌های یک شنبه‌های الگونمایی است.

این نشست با حضور زینب عاشری برای معرفی الگوی «مواسات مادرانه» از البرز ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌تواند از طریق لینک مجازی https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam در این برنامه حضور داشته باشند.


کد خبر 6096681

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان