Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در آستانه هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بیمه ایران، خسارت محموله وارداتی یک شرکت دارویی به مبلغ بیش از 86 میلیارد ریال  از محل بیمه نامه حمل کالای وارداتی شرکت مزبور، از سوی بیمه ایران پرداخت شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در جلسه پرداخت خسارت که با حضور آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، زاهدنیا معاون فنی، رحمتی مدیر بیمه های مسئولیت و حمل و نقل و اصلان بیگی مدیر مجتمع خدمات بیمه ای آزادی تشکیل شد، آقای مبرقعی تصریح کرد بیمه ایران که اکنون وارد هشتاد و چهارمین سال خدمتش می شود نقش خود را در حمایت از بیمه گذاران علاوه بر پرداخت خسارت، ایجاد احساس آرامش و حریم امنی می داند، که در چارچوب آن، صاحبان سرمایه و کارآفرینان بتوانند، با تکیه بر پوشش حمایتی بیمه ایران به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای دکتر حسین سبحانی مدیرعامل شرکت اوین دارو نیز پرداخت خسارت هایی مانند خسارت این شرکت را نشانه ای روشن از توانمندی و التزام بیمه ایران به ایفاء تعهدات خود دانست. وی با ابراز رضایت از روند رسیدگی به پرونده و عملکرد کارشناسان و مدیران بیمه ایران، از عملکرد سریع و به موقع بیمه ایران در تمامی مراحل بررسی ،کارشناسی وپرداخت غرامت قدردانی کرد وخواستار ادامه همکاری شرکتش با بیمه ایران شد.

شایان ذکر است محموله داروی وارداتی که بر اثر تغییرات دما در مسیر حمل دچار خسارت شده بود به محض اعلام خسارت از سوی بیمه گذار، توسط کارشناسان بیمه ایران ارزیابی و بررسی های لازم و قانونی در کمترین زمان ممکن انجام شد. در ادامه پس از تکمیل مدارک، مراحل پرداخت خسارت و امحای داروهای فاسد شده و اخذ مجوزهای قانونی به سرعت انجام و خسارت وارده به مبلغ 86.7 میلیارد ریال محاسبه و در آستانه هشتاد و سومین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران به مدیرعامل شرکت دارویی تقدیم شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند