Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر فلسطین در برزیل ابراز امیدواری کرد، وعده رئیس جمهور جدید برزیل مبنی بر انتقال سفارت کشورش به شهر قدس صرفا تبلیغاتی در کمپین انتخاباتی‌ او بوده باشد و این کار عملی نشود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم الزبن، سفیر فلسطین در برزیل، گفت، امیدوار است سخنان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل صرفا تبلیغات انتخاباتی بوده باشد و رویکرد دولت منتخب مبتنی بر رویکرد سابق دولت‌های برزیل باشد که به قطعنامه‌های سازمان ملل در این خصوص احترام می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه القدس العربی، الزبن با بیان اینکه زود است لحن تندی را اتخاذ کند گفته است، از هفته آتی هنگامی که رئیس جمهور منتخب روند انتقال را آغاز می‌کند، هیات دیپلماتیک فلسطین در برزیل مذاکرات را برای متقاعد کردن دولت جدید جهت بازگشت به رویکرد سابقش آغاز خواهد کرد.

بولسونارو پنجشنبه گذشته در توئیتی نوشته بود: همانطور که طی کمپین انتخاباتی اعلام کردیم قصد داریم سفارت برزیل را از تل آویو به قدس منتقل کنیم.

پیش‌بینی می‌شود بولسونارو  از اول ژانویه کار خود را آغاز کند. او هنور وزیر خارجه خود را انتخاب نکرده است.

الزبن گفت، تردید دارم که دولت منتخب به دنبال صلح در منطقه خاورمیانه نباشد

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد