Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست گریم بازیگران اصلی نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و رهبری ارکستر بردیا کیارس در حال انجام است. آفتاب‌‌نیوز : نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و با حضور بازیگران مطرح سینما و تئاتر به زودی روی صحنه می‌رود. همراه با تمرینات بازیگران، سارا اسکندری طراح گریم این پروژه نیز طراحی گریم شخصیت‌های اصلی را آغاز کرده و این روزها مرحله تست گریم با حضور بازیگران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارسا پیروزفر در نقش ژان والژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین، سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن شکیبا در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنجلراس (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.
این نمایش موزیکال «بینوایان» با رهبری بردیا کیارس از ۲۰ آبان  در سالن تهران رویال هال روی صحنه می‌رود.


منبع: خبرآنلاین
کد خبر: ۵۵۵۱۰۲ تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بینوایان نمایش موزیکال سحر دولتشاهی پریناز ایزدیار نوید محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجراهای ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6089847 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی