Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار گفت: ازمجموع  ۴۸ طرح بررسی شده در شورای اقتصاد کشور برای تامین منابع مالی از محل فاینانس، ۳ طرح در اولویت قرار گرفت که مهمترین آن‌ها سد چم شیر گچساران بود. علی محمد احمدی افزود: در این شورا بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد چم شیر تصویب شد که بالاترین اعتبار تصویبی این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون ۷۷ درصد پیشرفت کاری دارد، اضافه کرد: با تامین این اعتبار پیش بین می شود سد چم شیر تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد. احمدی ادامه داد: هم اکنون بیش از هزار نفر در این طرح مشغول به کار هستند که با تزریق این اعتبار فعالیت آن‌ها ادامه می یابد. استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد:سد و نیروگاه چم شیر یکی از طرح های برق آبی بزرگ کشور است که توان تولید ۵۰۰ مگاوات برق و آبیاری ۱۱۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی پایین دست را دارد. احمدی گفت:برای تامین اعتبار این طرح  پیگیری‌های زیادی به اتفاق آقای تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه انجام شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سدچم شیر گچساران نماینده گچساران و باشت استاندار کهگیلویه و بویراحمد فاینانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران