Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسکاتلندی سابق منچستریونایتد، الگویی را برای پیروزی برابر سیتیزن‌ها در اختیار تیم پیشین خود قرار داده است.

طرفداری- درن فلچر راهبردهایی را برای پیروزی منچستریونایتد در شهرآورد منچستر تشریح کرده است.

به گزارش اسکای، شیاطین سرخ یکشنبه آینده به عنوان تیم ضعیف‌تر راهی اتحاد خواهند شد ولی به باور فلچر، شاگردان ژوزه مورینیو می‌توانند بار دیگر با پیروزی اتحاد را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلچر که پنج بار با یونایتد قهرمان لیگ برتر شده است، در این مورد توضیح داد:

منچسترسیتی برای بخش زیادی از بازی مالکیت توپ را در دست خواهد داشت و می‌دانیم که پپ گواردیولا با توسل به خطاهای فنی و مسائلی از آن دست، با ضد حملات مقابله می‌کند. پس من مایلم تا در ضد حملات شاهد سرعت باشم. دوست دارم مارکوس رشفورد در ترکیب تیم قرار بگیرد، درست همان گونه که یونایتد بازی (مقابل بورنموث) را به پایان برد.

روملو لوکاکو در بازی گذشته تیمش غایب بود ولی به باور فلچر، غیبت این مهاجم بلژیکی می‌تواند پویایی خط حمله شیاطین سرخ را با حضور سه یار تند و تیز یعنی مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و الکسیس سانچز افزایش دهد. 

فکر می‌کنم با حضور این سه نفر، شاهد روان بود و تحرک بیشتری در ترکیب یونایتد باشیم. آن‌ها با آن سه نفر می‌توانند به هر چیزی برسند؛ مثلثی شبیه به کریستیانو رونالدو، کارلوس ته وز وین رونی. نیازی نیست لزوما بر سر جای خود بمانند ولی چنین ترکیبی سیتی را در ضد حملات وحشت زده خواهد کرد. منچسترسیتی در زمان در اختیار داشتن توپ هم از این مثلث ترس خواهد داشت.

چینش دلخواه فلچر در شهرآورد منچستر

فلچر می‌گوید در زمان او هم یونایتد عادت داشت تا در بازی‌های بزرگ مالکیت توپ را به حریف بسپارد و این فقط در تیم مورینیو خلاصه نمی‌شود.

چیدمان ما به شکلی بود که شکست دادن‌مان سخت باشد. اجازه می‌دادیم حریف توپ را در اختیار داشته باشد و برای ضد حملات برنامه ریزی می‌کردیم. به ویژه در بازی‌های خارج از خانه در اروپا یا مقابل تیم‌هایی همانند آرسنال که حریف، بازیکنان زیادی را به جلو می‌فرستاد؛ مخصوصا در شرایطی که تماشاگران آن‌ها انتظار داشتند تا در بازی خانگی به یونایتد یورش ببرند. گمان می‌کردیم در ضد حملات فضایی برای بازیکنان ما خواهد بود و از آن‌ فضاها بهره می‌بردیم. یقینا این یک برنامه بود که عقب بنشینیم، اجازه دهیم تماشاگران حریف حس اجبار به شکست دادن منچستریونایتد را ایجاد کنند و سپس به آن‌ها ضربه بزنیم. 

توان بازگشت یونایتد در بازی‌ها خصلت خوبی است اما فلچر باور دارد که باید تغییر کند.

آن‌ها نمی‌توانند دائما عقب بیافتند. آن‌ها باید بازی‌ها را مثل نیمه دوم آغاز کنند. ذهنیت باید این باشد که به صورت فشرده راهی زمین شوند و اجازه کنترل توپ را به حریف بدهند. این که وقتی توپ را در اختیار می‌گیرید، سریع باشید و به تیمی که تیم‌ها را تحت فشار می‌گذارد یورش ببرید، سخت است. ذهنیت تیم باید از همان دقیقه اول این باشد که ما بازی خود را به حریف تحمیل خواهیم کرد، آن‌ها را تحت فشار خواهیم گذاشت و با دویدن به این طرف و آنطرف، آن‌ها را به چالش خواهیم کشید. گاهی تغییر سبک دادن از عقب نشستن و راحت بودن با مالکیت حریف، به هجومی بازی کردن سخت است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با ارائه نمایشی ضعیف در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد. با این شکست سنگین شانس آنها برای کسب سهمیه اروپایی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت. اریک تن‌هاخ پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امشب؟
در حد منچستر یونایتد بازی نکردیم. به‌عنوان تیمی با نام منچستر یونایتد باید بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنانی که در بازی بودند باید بهتر عمل کنند. مستحق این شکست بودیم. آن چیزی که انتظار داشتم از تیم ندیدم.

گل‌هایی که خوردید؟
همه آنها با اشتباهات ما به ثمر رسیدند. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم هیچکدام از آنها را دریافت نمی‌کردیم. آن شکلی گل اول را دریافت کردیم واقعا ناامیدکننده بود.

انتقادات هواداران؟
آنها تا انتها از تیم حمایت کردند. ما باید طوری که آنها تا آخر جنگیدند می‌جنگیدیم.

عملکرد دفاعی؟
همه دفاع ما را دیدند، ما مشکلات بزرگی داریم. باید با آنها کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده‌اند اما خود ما هم خوب بازی نکردیم.

آینده‌تان در باشگاه؟
من در مورد این موضوع فکر نمی‌کنم. من تا جایی که می‌توانم تیم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. ما مشکلات زیادی داریم. من فقط به بهبود عملکرد تیمم فکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم