Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:52:38 GMT

دستگاه ها باید از صاحبان ایده حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۹۸۵۵

دستگاه ها باید از صاحبان ایده حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی اظهار کرد: همچون سال های گذشته حضور و شرکت  فناوران و صاحبان ایده در حوزه مدیریت شهری در این نمایشگاه قابل توجه است.

وی بر لزوم حمایت و بسترسازی از فناوری های ارائه شده تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه ها باید در حوزه حمایت از این فناوری ها وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ها باید خود را ملزم بدانند تا از ایده هایی که در حوزه های کاری دستگاه مربوطه است حمایت کنند.

وی با اشاره به ایده های فناورانه حاضر در این نمایشگاه در حوزه خدمات شهری افزود: در حوزه شهری ایده های بسیار خوبی وجود دارد که بخشی را با عنوان شهر هوشمند کار کرده ایم و برخی زیرساخت ها آماده است اما موانعی وجود دارد در برخی زیرساخت های شهرداری مشکل داریم، در برخی موارد با مشکلات آموزش شهروندی مواجه هستیم و برخی قوانین دست و پاگیر هم موانعی ایجاد می کنند. به این دلایل شهرداری ها نمی توانند به صورت ضابطه مند وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: درآمد های پایدار شهرداری باید تعریف شود تا شهرداری ها هم بتوانند به راحتی وارد این مباحث شوند.

شهین باهر خاطرنشان کرد: در این بازدید با برخی از این فناوران مذاکراتی انجام دادیم تا در زمان مقرر جلسه ای با آن ها برای حمایت از طرح هایشان داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی درآمد شهرداری فناوری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه