Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز سه شنبه در همایش پدافند غیرعامل با محوریت آمایش سرزمینی اظهار داشت: اهمیت آمایش سرزمین از آنجایی است که انسان ها به دنبال ابداع راه هایی برای کاستن از آسیب های حوادث غیرمترقبه هستند.
وی اضافه کرد: نگرش همه جانبه به مسایل، آینده نگری، دورنگری و نتیجه گیری های مکانی از محتویات امنیت و توسعه ملی از مهم ترین ویژگی های آمایش سرزمین است و در واقع سه عنصر فضا، انسان و فعالیت انسان در قالب اصول و ملاحظات آمایش سرزمین مورد توجه هستند تا اهدافی همچون تعیین قطب ها، محورها، مراکز و نقاط توسعه، طراحی شبکه های خدماتی، زیربنایی و مراکز ارتباطی طراحی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان افزود: آمایش سرزمین و طرح های منطقه ای بر اساس دو مفهوم اصلی دفاع و توسعه شکل می گیرند و ابتدا مفهومی دفاعی دارد سپس مفهوم توسعه ای پیدا می کند.
وی گفت: اگر امنیت انسان و فعالیت هایش که در چارچوب برنامه های آمایش سرزمین و مکان گزینی مناسب مطرح می شود، در برنامه های پدافند غیرعامل کشور مورد توجه اساسی واقع نشود موجب آسیب پذیری قابل توجهی در شهرها، صنایع، سدها، نیروگاه ها و زیرساخت های کلیدی خواهد شد.
وی یادآور شد: با به کارگیری و اجرای اهداف پدافند غیرعامل می توان علاوه بر حفظ سرمایه های کلان ملی کشور در برابر تهدیدات احتمالی، بستر مناسبی را جهت حفظ محیط زیست، محرومیت زدایی از مناطق توسعه نیافته، اشتغالزایی و ایجاد عدالت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که از ملزومات رسیدن به توسعه پایدار کشوری است، ایجاد کرد.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7476
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی توسعه پایدار سرمایه محیط زیست آمایش راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و یاری مقاومت شریف آن حملاتی به اراضی اشغالی انجام داد.

مقاومت اسلامی عراق لحظاتی از حمله به با موشک پیشرفته کروز به اهداف راهبردی و حیاتی در فلسطین اشغالی و در مناطق بئر السبع و تل آویو را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی خبر داده بود. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با موشک یک هدف حیاتی را در بئرالسبع در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین بیان کرده بود که دو هدف حیاتی را در تل آویو در سرزمین‌های اشغالی با موشک هدف قرار دادیم. به گفته مقاومت اسلامی عراق، حمله به دو هدف در بئر السبع و تل آویو انجام شد.

تصاویر ماهواره‌ای نیز از اهداف مورد اصابت قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی در عراق در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین از حمله موفق با سلاح مناسب به هدفی حیاتی در بحرالمیت خبر داده بود.

کد خبر 6095429

دیگر خبرها

  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود