Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران به‌منظور تکمیل پروژه سامان‌دهی اموال موزه تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

سید رحمت اله رئوف حنان مدیر این مجموعه امروز سه‌شنبه ۱۵ آبان ۹۷ با اعلام این خبر گفت: «به منظور تکمیل پروژه مرمتی و ساماندهی اموال موزه کوشک احمدشاهی، این موزه تا ۳۰ آذر ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عمارت کوشک احمدشاهی اواخر دوره قاجار جهت خوابگاه ییلاقی احمدشاه در میان باغ نیاوران با مساحتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه با سقف شیروانی بنا شد. از ویژگی‌های عمده این بنا تزئینات و نمای آجری به کار رفته در سرتاسر نمای بیرونی آن است. این عمارت در دوره پهلوی دوم پس از مرمت و تغییر مبلمان داخلی به عنوان محل سکونت رضا پهلوی مورد استفاده قرار گرفت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند در شش ماهه دوم سال همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت ۱۷ فعال است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی