Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:57:08 GMT

پیش‌بینی "بارش سنگین برف" در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۰۷۵۱

پیش‌بینی 'بارش سنگین برف' در هفته آینده

پروفسور حسین اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا در پیش‌بینی وضعیت جوی کشور در هفته آینده اظهار کرد: توده هوای سردی از طرف شمال سیبری در امتداد سلسله‌کوه‌های اورال به‌طرف کشورمان، دریای خزر و شمال شرق کشور در حرکت است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در هفته آتی از روز دوشنبه 21 آبان ماه 97 تمام نواحی شرق ایران و سواحل دریای خزر و استانهای آذربایجان شرقی و غربی تحت تاثیر این توده هوای سرد قرار خواهد گرفت و در ارتفاعات 1000 تا 1500 متر از سطح دریا شاهد بارش "برف" خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشکسوت سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این توده هوای سرد که از طرف شمال سیبری در حال حرکت به‌سمت کشورمان است به‌تدریج به‌طرف مرکز و شرق و سپس جنوب کشور با شدت کمتر نفوذ خواهد کرد.

پروفسور اردکانی ضمن هشدار به باغداران نواحی شمالی کشور خواستار در نظر گرفتن و اجرای تدابیر و اقدامات لازم و ضروری از سوی مسئولان شهری و راه و ترابری کشور شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

به گزارش جام جم آنلاین،طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.
صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روزهای بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.
ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها