Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا تناکی، دبیر سوگواره زیبایی‌های عاشورا در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سوگواره زیبایی‌های عاشورا که هر ساله برگزار می‌شود تلاش دارد از قاب نگاه نوجوانان هنرمند، زیبایی‌های این واقعه را به تصویر بکشد. وی افزود: امسال 434 اثر شامل 254 اثر از دوره اول متوسطه و 180 اثر از دوره دوم متوسطه به این سوگواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر سوگواره زیبایی‌های عاشورا در خراسان‌جنوبی بیان کرد: این سوگواره در هشت رشته شعر، دلنوشته، داستانک، روایتگری، عکس، فتورمان، نقاشی و طراحی از 24 دبیرستان دخترانه دوره اول و دوم (11 دبیرستان دوره اول و 13 دبیرستان دوره دوم) برگزار شد.
تناکی با اشاره به افزایش چشمگیر آثار نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: روند برگزاری سوگواره با فراخوان آغاز شد و پس از برگزاری کارگاه های آموزشی، دریافت، جداسازی و داوری، با ارائه آثار در اختتامیه به پایان رسید و از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج