Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام صنایع نظامی روسیه اعلام کرد، تولید مشترک هلی کوپترهای Ka-226 بین هند و روسیه که قراردادش با دهلی امضا شده بود، از پایان سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویکتور کلادوف، مقام ارشد شرکت صنایع نظامی روستک که از طرف این شرکت به نماشگاه هوایی ژوهای چین اعزام شده، گفت که "تا پایان سال جاری میلادی" تولید مشترک این هلی کوپترها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طرف هندی در این پروژه مشترک 50.5 درصد از سهام را دارد در حالی که روسیه دارای 49.5 درصد سهم باقی مانده است.

بر اساس قرارداد، 140 فروند از این هلی کوپترها در هند و 60 فروند دیگر در روسیه تولید خواهند شد.

در عین حال ویکتور کلادوف گفت، شرکت روستک روسیه تاخیر در اجرای قرارداد تولید و تحویل 11 فروند جنگنده Su-35 برای اندونزی را رد می کند.

پیشتر گزارش شده بود که قانون آمریکا برای تحریم های روسیه موسوم به کاتسا این قرارداد مسکو با جاکارتا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ویکتور کلادوف، رئیس هیات نمایندگی روستک در نمایشگاه ژوهای گفت: این قرارداد به تاخیر نیافتاده است اما برای اجرایی کردنش نیاز است که چند مورد مشکل فنی حل و فصل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسیه هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه

تین نیوز

ساخت دو کارخانه مشترک میان آلستوم فرانسه و راه آهن مصر در شهر اسکندریه

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، وزیر حمل و نقل مصر از امضای تفاهمنامه مشترک با وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه برای راه اندازی نخستین کارخانه تولید ناوگان ریلی فرانسوی در مصر خبر داد.

به نوشته ریل ژورنال، کامل الوزیر اعلام کرد که بر اساس مصوبه دولت مثر، قرار است از ظرفیت های شرکت آلستوم فرانسه برای ساخت و راه اندازی دو واحد کارخانه تولید ناوگان ریلی در شهر اسکندریه استفاده شود که بیش از ۱۲۰۰ شغل در این مسیر ایجاد خواهد شد.

به گفته کامل الوزیر، نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم به تولید ناوگان ریلی مورد استفاده در خطوط مترو، مونوریل، LRV و قطعات یدکی آنها خواهد پرداخت. کارخانه دوم نیز قرhv است بر تولید تجهیزات قطارهای برقی، سیتسم های علائم و ارتباطات و کابل و پنل های مورد استفاده از تجهیزات الکتریکی قطارهای آلستوم بپردازد.

 کامل الوزیر در جریان سفر خود به فرانسه، قرارداد ساخت خط ۶ مترو قاهره را با آلستوم به امضا رسانده است. همچنین قرار است دستکم، ۲۵ درصد از بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری مورد نیاز ساخت خط ۶ مترو قاهره از سوی دولت فرانسه تامین شود. آلستوم در ادامه همکاری خود با راه آهن و وزارت حمل و نقل مصر، قرار است در توسعه خطوط ۱ و ۳ مترو قاهره نیز مشارکت داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر