Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عطا قره چه‌ای متخصص جراحی دهان، فک و صورت در آستانه برگزاری سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان در ارتباط با سرطان دهان اظهار داشت: جراحی‌های مربوط به سرطان دهان از مواردی است که ارجاع‌های زیادی از کشور آذربایجان در ایران دارد و تجهیزات پزشکی این جراحی‌ها در کشور ما جهت ارائه خدمات پیشرفته بوده و سطح پزشکان ما نیز نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: برگزاری سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان علاوه بر اینکه می‌تواند سبب موفقیت در حوزه توریسم درمانی شود نتایج مؤثر دیگری نیز به همراه داشته و در پیشرفت موفقیت‌ها حائز اهمیت است. البته برای اینکه بیماران در این زمینه خدمات لازم را دریافت کنند در حال حاضر لازم است که به کشور منتقل شوند و با تدابیری که کلینیک مدرن فراهم اورده است این امر سهولت پیدا خواهد کرد.   متخصص جراحی دهان، فک و صورت در ارتباط با علایم سرطان دهان گفت: هر زخمی در داخل دهان که بعد از دو هفته بهبود نیابد باید از آن نمونه‌برداری شود که البته زخم‌های دهان می‌تواند با سوزش و درد همراه باشد. لذا در صورت بروز زخم‌های طول‌کشنده باید حتماً به پزشک مراجعه شود. ضایعات دهان 6 درصد کل ضایعات سرطانی بدن قرچه‌ای با اشاره به اینکه ضایعات دهان 6 درصد کل ضایعات سرطانی بدن را تشکیل می‌دهد گفت: علت اصلی این سرطان در کشورهای مختلف متفاوت است ولی مصرف غذاهای خیلی تند، استعمال سیگار و الکل می‌تواند سبب بروز این سرطان شود.   فلوشیپ جراحی انکولوژی سر و گردن با بیان اینکه توانایی‌هایی که در حوزه جراحی‌های سر و گردن و در زمینه سرطان دهان انجام می‌شود در این سمپوزیوم ارائه و جدیدترین شیوه‌های درمانی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد، گفت: همچنین برگزاری این سمپوزیوم و ارائه شیوه‌های جدید درمانی نوعی صادرات علمی محسوب می‌شود و علاوه بر ارز آوری در توسعه روابط بین‌الملل، انتقال فرهنگ ایرانی، گسترش روابط دانشگاهی حائز اهمیت است.   سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان 29 آذر برگزار می شود .       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه _ که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.

کشمیری شهردار بجنورد گفت: با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

کد خبر 6098000

دیگر خبرها

  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟