Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای لرستان، ماموران اداره کل اطلاعات استان  653 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در شهرستان دلفان کشف و ضبط کردند
این محموله مواد مخدرکه توسط یک باند تهیه و توزیع مواد مخدراز یکی از استانهای جنوبی کشور به طرز ماهرانه ای درکف اتاق یک کامیونت جاسازی و به مقصد شهر نورآباد در حرکت بود با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(ع) در اداره اطلاعات شهرستان دلفان در محور خرم آباد - نورآباد توقیف و محموله آن ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودرو و سایر عوامل این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند
این دومین محموله طی ماه جاری درلرستان است که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع)  در شهرستان دلفان کشف و ضبط می شود
حدود دو هفته پیش هم یک محموله 700 کیلو گرمی تریاک که به همین شیوه در یک کامیون یدک کش جاسازی شده بود با کمک سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان کشف و ضبط شد 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف 653 کیلو تریاک سربازان گمنام دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان