Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اجرایی پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس گفت: مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» به رسم سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت امام‌رضا(ع) در ورامین برگزار می‌شود. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ استانها استان تهران نظرات

حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ورامین، با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی «جاماندگان ارض طوس» اظهار داشت: این مراسم به رسم سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با حضور عاشقان و ارادتمندان آن حضرت در دیار 15 خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جاماندگان از حرم علی‎‌بن‎موسی الرضا(ع) از ساعت 7 صبح از مقابل مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین واقع در میدان امام حسین(ع) به سمت شهرستان پیشوا صحن مطهر امامزاده جعفربن موسی‌الکاظم(ع) حرکت و بعد از اقامه نماز جماعت سفره عزای امام رضا(ع) را برپا می‌کنند.

مسئول اجرایی پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم افزود: از جمله مهم‌ترین این اهداف بهره‌مندی از ثواب پیاده‌روی در این روز و همچنین معرفی امامزادگان واجب‌التعظیم به کل دنیا است.

موسوی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین بعد از اتمام‌ مراسم زائران را از صحن مطهر به ورامین منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد