Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- خسرو معتضد در دومين قسمت از «تاريخ و سينما» به نقد تاريخي فيلم سينمايي «شبي با پادشاه» مي‌پردازد.
به‌گزارش آريا به نقل از روابط‌عمومي شبکه آي‌فيلم، اين برنامه به‌تهيه‌کنندگي ايزد مهرآفرين، شنبه‌‌ها ساعت 22:30 فيلم‌هاي ضد ايراني جهان را از منظر تاريخي بررسي و نقد مي‌کند.
بر اساس اين گزارش، شنبه 19 آبان، خسرو معتضد در اين برنامه به نقد فيلم تاريخي «شبي با پادشاه» مي‌پردازد که محصول سال 2006 کشور ايالات متحده آمريکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فيلمنامه اين فيلم توسط مارک اندرو اولسن و توني تني با الهام‌گيري از يک کتاب عهد عتيق به نام «استِر مقدس» نوشته شده‌ که در آن دختري زندگي خود را براي رهايي مردم يهود به خطر مي‌اندازد و وارد زندگي خشايارشاه مي‌شود. اين داستان در دوره پادشاهي خشايارشاه رخ مي‌دهد.
«تاريخ و سينما» شنبه‌ها ساعت 22:30 روي آنتن مي‌رود و در ساعت 06:30 روز يکشنبه بازپخش آن به‌نمايش گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقد تاريخي آي فيلم خسرو معتضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • همکاری دختر پادشاه اردن در انهدام پهپادهای ایران؟
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپاد های ایران همکاری کرد؟
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی