Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت کمک‌رسان سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد، در جریان انتخابات پارلمانی اخیر ۵۶ غیرنظامی کشته و ۳۷۹ زخمی در حملات مسلحانه زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش سازمان ملل متحد ۵۲ غیرنظامی کشته و ۳۳۹ تن دیگر در خشونت‌های روز انتخابات زخمی شدند. مابقی کشته‌ها و زخمی‌ها مربوط به روزهای بعد از انتخابات و رای‌گیری در برخی ولایت‌هایی بود که با تاخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از گزارش هیئت کمک‌رسان سازمان ملل متحد در افغانستان، این میزان تلفات نشان‌دهنده آن است که غیرنظامیان بیشتری در خشونت‌های مرتبط با انتخابات اخیر نسبت به چهار انتخابات پارلمانی پیشین در افغانستان آسیب دیده‌اند. این میزان تلفات شامل خشونت‌ها حین کارزار سه هفته‌ای انتخابات نمی‌شود.

در این گزارش تعداد حملات بی‌شماری از سوی شبه‌نظامی، عمدتا از سوی شبه‌نظامیان طالبان، در مناطقی با جمعیت غیرنظامی بالا حین برگزاری انتخابات ذکر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد

فهرست «ایران متحد» برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.

 به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای این فهرست انتخاباتی به ترتیب زیر است:

۱. ابوالفضل ظهره‌وند
۲. عطا بهرامی
۳. حسن خجسته باقرزاده
۴. علی‌اصغر پور محمدی
۵. سمیه گل‌پور چمرکوهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس