Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@17:54:27 GMT

پیکر مطهر شهید مهدی مردانی در خوی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۱۶۲۵

پیکر مطهر شهید مهدی مردانی در خوی تشییع شد

به گزارش ایرنا این شهید والامقام که از پاسداران دلیر سپاه پاسدران بود، شامگاه روز یکشنبه /یازدهم آبان ماه/ در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
در آیین تشییع پیکر مطهر شهید قنبری، مسوولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، همرزمان شهید و مردم ولایت مدار خوی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر پاک و مطهر این شهید پس از تشییع بر دوش مردم خوی، در قطعه شهدای مزار خوی به خاک سپرده می شود.
به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت شهید مهدی مردانی از ساعت 15:30 تا17:30 امروز /سه شنبه/ در حسینیه شیخ نوایی و همچنین مراسم شام غریبان نیز در مسجد سیدحمزه از ساعت 21 برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، خوی یکهزار و هشت شهید برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است؛ این شهرستان با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی انقلاب اسلامی جانبازان خانواده مسجد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش

یک منبع کارگری در سیستان و بلوچستان از پیدا شدن پیکر بیجان سه نفر از ۴ کارگر راه‌آهن در سیلاب منطقه «کارواندر» شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش ایلنا، یک منبع کارگری گفت: روز دوشنبه (۲۷ فروردین ماه) پیکر سه مفقودی که ناپدید شده بودند، حدودا ۵ کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه یافت شدند و تلاش برای پیدا کردن نفر چهارم از سوی امدادگران و مردم محلی همچنان ادامه دارد.

از قرار معلوم هویت این سه کارگر که گفته می‌شود از مهندسین راهسازی راه آهن بودند «احسان نظری»، «محمدرضا ریحانی» و «منصور دلیری» اعلام شده است که همگی ساکن رفسنجان هستند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش