Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

بهسازی سیستم روشنایی سطوح پروازی فرودگاه ارومیه در دو فاز انجام خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌غربی،  مدیرکل فرودگاه‌های استان با اعلام این خبر افزود: برای بهسازی سیستم روشنایی باند فرودگاه ارومیه که سیستم قبلی از نوع قدیمی بود، مراحلی هم‌چون کابل‌کشی به‌صورت کامل، احداث پست‌برق جدید و تعویض چراغ‌ها  در دو فاز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان هدف از اجرای این پروژه را بهسازی کامل روشنایی سطوح پروازی به‌منظور بالا بردن کیفیت زیرساخت‌ها و هم‌چنین تامین تجهیزات بروز جهت ایمنی بیشتر پروازها عنوان کرد.

وی گفت: محل ساخت پست روشنایی باند به مساحت 100 مترمربع در نزدیکی ایستگاه ایمنی زمینی بافاصله کمتر از سطوح پروازی اواسط تیرماه سال جاری با حضور کارشناس دفتر مقررات فرودگاهی، تائید شده است.

پرهیزکار ادامه داد: اکنون فاز اول پروژه که شامل کابل گذاری شبکه فشار متوسط به طول 65 کیلومتر است از اول مهرماه سال جاری آغاز و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: اجرای بخش سیویل ورک توسط پیمانکار بهسازی و کابل گذاری توسط شرکت‌های ذیصلاح الکتریکان در حال انجام است.

 به گفته وی، این پروژه در ‌مدت سه ماه صورت خواهد گرفت و پس از اتمام، فاز دوم که شامل  ساخت پست برق، تعویض چراغ‌ها و مدار بندی کابل‌ها است، شروع خواهد شد.

پرهیزکار افزود: جهت اجرای فاز اول حدود 16‌میلیارد هزینه داشته است که 350‌میلیارد ریال از هزینه‌های بهسازی و 12‌میلیارد و 550‌میلیون ریال از محل اعتبارات اداره تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی  ایران اختصاص داده‌شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ۳۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرودگاه یاسوج هزینه شد و در تلاش هستیم تا تعداد پروازهای این فرودگاه را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری‌فرد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۴ سورتی پرواز، یک هزار و ۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای یاسوج در فرودین امسال انجام گرفته‌است.

وی افزود: امید است در سال‌جاری با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌است.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج تهران انجام شده‌است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

انصاری خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨٠ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است.

وی گفت: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم باید توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

کد خبر 746655

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر