Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:21:19 GMT

آمریکا را بیش از این بی آبرو نکنید

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۱۹۲۲

آمریکا را بیش از این بی آبرو نکنید

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارات سخیف روز گذشته (دوشنبه ۱۴ آبان) مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خزانه داری این کشور و توجیه اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با اتهام زنی به سرلشکر سلیمانی، فرمانده دلاور و محبوب نیروی قدس سپاه که ایفاگر نقشی بی‌بدیل در شکست توطئه امریکایی،عبری و عربی داعش و تروریست های تکفیری علیه مردم منطقه بود، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقبیح سخنان وی  اظهار کرد: آقای پمپئو، اگر به فکر آبروی خود نیستید،لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می کنید؟ یعنی شما واقعا اعتقاد دارید عربستان که دستانش تا مرفق به خون هزاران تن از مردم مظلوم یمن ، بحرین و نیز مردم و اتباع خود از جمله خاشقچی آلوده است، با تروریسم مبارزه می کند؟ 

وی با اشاره به نقش سرلشکر سلیمانی در نجات و رهایی ملت های عراق و سوریه از فتنه داعش و جنایات تروریست های تکفیری در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شما هستید که دستتان به خون مظلومان منطقه آغشته است یا سردار سلیمانی که عمر خود را برای مبارزه با تروریسم و داعشی های دست پرورده شما صرف کرده و می کند؟

سرلشکر جعفری در ادامه تصریح کرد: همگان می‌دانند با دستان پاک و تدبیر بی نظیر و همت بلند قاسم سلیمانی این اسوه و الگوی مقاومت، تروریست های تکفیری و غیر تکفیری به درک واصل و خون ناپاک مزدوران و جنایتکاران شما به زمین ریخته شده که نتیجه اش پاک شدن سرزمین کشورهای مظلوم اسلامی منطقه از لوث وجود تروریست های تکفیری است.

وی آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان را حامیان اصلی تروریسم تکفیری خواند و تاکید کرد: بیش از این آمریکا را با این اظهارات سخیف و ذلیلانه بی آبرو نکنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار دفاعی اخبار امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

کد خبر 848121 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و انگلیس اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید
  • ترور برای بقا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست