Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:55:26 GMT

24 تن برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۲۲۶۴

24 تن برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله 24 تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون تومان در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان در جاده مراغه – هشترود مستقر و پس از توقیف و بازرسی یک دستگاه کامیون، این محموله قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: راننده کامیون دستگیر و به همراه خودرو و کالاهای توقیف شده، برای تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با سودجویان اقتصادی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
3077/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشفيات كالاي قاچاق مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها شامل ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، گفت:‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد. کارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران