Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان از افزایش قیمت پمپ تزریق دسفرال خارجی بیماران تالاسمی خبر داد و گفت: به دلیل عدم تخصیص ارز دولتی به شرکت‌ها و افزایش قیمت پمپ تزریق دسفرال خارجی، این دستگاه در اختیار بیماران تالاسمی قرار نمی‌گیرد.

مریم خوش‌اخلاق در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت داروهای بیماران تالاسمی اظهار کرد: وضعیت کمبود داروهای ایرانی بهتر شده و این داروها رایگان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از بیماران تالاسمی به داروهای ایرانی حساسیت دارند، افزود: داروهای خارجی در دسترس نیستند و بیمارانی که به داروی ایرانی حساسیت دارند به ناچار دارو مصرف نمی‌کنند.

مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر مشکل بیماران تالاسمی افزایش قیمت پمپ تزریق دسفرال خارجی است. قیمت این پمپ خارجی از 3 میلیون به 6 میلیون تومان افزایش یافته است.

خوش اخلاق ادامه داد: علاوه بر افزایش قیمت پمپ تزریق داروی دسفرال، شرکت ها حاضر نیستند این پمپ را در اختیار بیماران قرار بدهند زیرا قیمت این پمپ افزایش یافته است و به آن‌ها ارز دولتی پرداخت نشده است و ممکن است قیمت این دستگاه به 12 میلیون تومان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید هر بیمار تالاسمی برای خودش پمپ تزریق دسفرال داشته باشد، گفت: اگر این دستگاه در دسترس نباشد بیمارن چگونه داروهای خود را تزریق کنند؟

 مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان در خصوص پمپ‌های تزریق دسفرال ایرانی گفت: دستگاه‌های ایرانی کیفیت ندارند و پس از اینکه خراب ‌شوند شرکت‌ها هیچ کاری برای تعمیر آن‌ها انجام نمی‌دهند. پمپ خارجی تا 10 سال عمر دارد اما دستگاه ایرانی شاید تنها یک تا دو ماه کار کند و با خرابی‌های مکرر بیمار سردرگم می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالاسمي منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

قیمت مدل‌های مختلف دیگنیتی در بازار کاهش قیمت داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۲ در بازار با افت ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۱ در بازار ثابت بود قیمت این شاسی بلند مونتاژی ۱ میلیارد و ۹۷۰ تومان شده است.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۲ با کاهش ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۱ در بازار ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / سکه بهار ۳۶ میلیونی شد
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • ثبت رکورد متوسط قیمت مسکن ۱۷۰ میلیونی در منطقه یک
  • ۲۰ درصد بیماران تیروئید دچار این مشکل هستند
  • اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت پژو پارس ۶۵۰ میلیون