Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، در پی اظهارات سخیف روز گذشته (دوشنبه ۱۴ آبان) مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خزانه داری این کشور و توجیه اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با اتهام زنی به سرلشکر سلیمانی، فرمانده دلاور و محبوب نیروی قدس سپاه که ایفاگر نقشی بی‌بدیل در شکست توطئه امریکایی،عبری و عربی داعش و تروریست های تکفیری علیه مردم منطقه بود، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقبیح سخنان وی  اظهار کرد: آقای پمپئو، اگر به فکر آبروی خود نیستید،لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می کنید؟ یعنی شما واقعا اعتقاد دارید عربستان که دستانش تا مرفق به خون هزاران تن از مردم مظلوم یمن ، بحرین و نیز مردم و اتباع خود از جمله خاشقچی آلوده است، با تروریسم مبارزه می کند؟
 
وی با اشاره به نقش سرلشکر سلیمانی در نجات و رهایی ملت های عراق و سوریه از فتنه داعش و جنایات تروریست های تکفیری در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شما هستید که دستتان به خون مظلومان منطقه آغشته است یا سردار سلیمانی که عمر خود را برای مبارزه با تروریسم و داعشی های دست پرورده شما صرف کرده و می کند؟
 
سرلشکر جعفری در ادامه تصریح کرد: همگان می‌دانند با دستان پاک و تدبیر بی نظیر و همت بلند قاسم سلیمانی این اسوه و الگوی مقاومت، تروریست های تکفیری و غیر تکفیری به درک واصل و خون ناپاک مزدوران و جنایتکاران شما به زمین ریخته شده که نتیجه اش پاک شدن سرزمین کشورهای مظلوم اسلامی منطقه از لوث وجود تروریست های تکفیری است.
 
وی آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان را حامیان اصلی تروریسم تکفیری خواند و تاکید کرد: بیش از این آمریکا را با این اظهارات سخیف و ذلیلانه بی آبرو نکنید.
 
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
عملیات "وعده صادق" جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل" و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت "قدرت اراده ملت ایران" و "نیروهای مسلح کشور" در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنشها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ترور برای بقا
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما